尋找美白之旅<下集>

上集 尋找美白之旅<1> 就介紹左我近來用既美白精華, 美白精華無咁快睇得出效果, 我想即刻白 (都係果句啦, 為左突出我新染既淺色頭髮, 所以我想白D, 再白D~)! 所以今次我要介紹既係瞬間美白(◍•ᴗ•◍)/ Luxelab superb magic bright unity 零瑕還原面膜!

以嶄新科研既 Luxelab superb magic bright unity, 無乾感無刺激且高效滲透, 速效祛除膚色暗啞及黑色素沉澱並改善肌膚老化! 一盒有2款產品, 包括4支 superb Magic White cream 零瑕淨白美顏霜(5ml) 及 4塊 superb Magic Bright (Cell Revivify) XMask 零瑕淨白智能面膜!
superb Magic White cream 零瑕淨白美顏霜蘊含 CollGuard; REGU®-FADE 及維生素 C 誘導體等專利美白成分, 高效阻止酪胺酸脢活化作用並抑制黑色素, 顯著改善不同類型既暗沉膚質及色斑, 極速白淨肌膚! 產品同時具抗氧化抗游離基侵害之功效, 幫助刺激膠原增生, 撫平皺紋緊實肌膚, 有效改善老化膚質! 
配合蘊含 SYN® -COLL 及 RIGINTM 等專利成分之零瑕淨白智能面膜使用, 更能作深層美白, 舒緩抗炎同時保濕, 縮細毛孔並促進細胞再生, 煥復肌膚細緻幼嫩! 長期使用, 能使肌膚明顯亮麗白皙, 由內而外煥發透白無瑕肌!
敷面膜最多都係叫係敷前塗精華, 而呢個 Luxelab 零瑕還原面膜 用法係先塗上美白霜, 然後敷上專用零瑕淨白智能面膜! 塗左美白霜之後先係敷面膜, 程序同一般唔同!
雖然一支美白霜既份量只有5ml, 但都好多且足夠用兩次! 塗左美白霜會令整塊面都白左, 跟住就可以敷智能面膜, 但一盒只有四片, 所以我會夾其他面膜去敷 :p
敷面膜既時間同平時一樣, 敷20~25分鐘! 因為之前塗上美白霜, 面膜唔會好快被吸乾, 反而係會加速美白霜滲透入肌膚! 敷完後美白霜與肌膚融合, 好似白左兩度咁!
根據說明指引, 想要極速美白, 頭一個月每星期用四次, 之後就一星期一次就可 Keep住! 哈~ 好密集式美白工程啊~ 不過都要提大家, 單靠產品係唔足夠, 平時生活習慣都好重要, 得閒就飲多d檸檬水 (當然係唔落糖啦~), 吸收多d維他命C既食物! 仲要塗上防曬產品, 同埋唔好太夜訓!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請及贊助產品˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
chanchechee@gmail.com

留言