尋找美白之旅<上集>

自從染左呢個咁淺色既頭髮之後, 我對肌膚既美白程度更加渴求! 感覺肌膚白d就顯得d頭髮顏色更突出更靚! 所以 (◍•ᴗ•◍) 我要同大家分享下我近來既美白習慣!
L'Occitane 全新推出有白皇后之稱既繡線菊 亮白精華素, 取自繡線菊花酸並配合高效美白既白桑樹精華及亮肌維他命C, 以嶄新科技研製出專利既繡線菊複合物, 有效淡化色斑及抑制黑色素形成, 重煥肌膚淨白!
白皇后亮白精華素 (30ml) 含高濃度繡線菊複合物, 有助淡化色斑及抑制黑色素形成, 加快去除色斑周期, 均勻膚色, 讓肌膚淨白透亮, 細緻幼滑!
30ml Bump 裝剛好就係一個月既份量, 扭一扭就開以按下以確保衛生! L'Occitane 全新推出既白皇后亮白精華素含淡淡繡線菊香味, 而且精華素十分水潤質地, 迅速滲透及易吸收!
計額頭後最突出既地方就係顴骨位置 (即面頰兩邊) , 最吸收陽光/紫外光/最容易形成色斑既地方... 所以我會直接響該位置塗上 白皇后亮白精華素! 水水地又有少少啫喱般既質地, 輕輕塗開後已經極速滲透! 當然可以先Bump一下於掌心 (一Bump既份量足夠成面, 當然要個人需要啦~), 然後於雙掌混和再輕按於面! 不過個人覺得吸收快不如直接塗上面 :p
L'Occitane 白皇后亮白精華素 帶有淡淡繡線菊香味, 感覺舒服唔會刺鼻! 而且塗上面後亦無刺激皮膚或敏感情況出現! 每日早晚爽膚水後就塗上一Bump份量既白皇后亮白精華素, 然後再塗上面霜都OK夠滋潤! 如果唔夠潤既話, 可以試下響面霜度加少少(1-2滴)既蠟菊高效極致再生精華油, 包你話正~
除左靠美白產白之外, 平時我仲會飲檸檬水 (當然係唔落糖啦~), 吸收多d維他命C既食物! 仲有唔少得既就係塗上防曬產品, 即係SPF果d呢~ 咁就彰得益彰啦!

分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請及贊助產品˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言