去斑當然係Picoway


本年度最熱烘烘既醫學療程, 

我相信首選一定係
Picoway 第二代皮秒激光淨斑療程! 

你可能會話皮膚又白又滑, 邊度有斑呀!!? 
咁你就錯啦, 肌膚質素會隨著年齡增長; 
環境改變等等因素而有所影響, 
肌膚底層可能已經有無數斑斑蓄勢待發.... 
有見及此, 我去左做打斑療程!

先做肌膚測試! 

透過專業皮膚分析影像儀Reveal, 
影幾張相就可以深入了解及認識肌膚所需!

我以為自己真係無乜斑斑, 

就咁影相都唔係好覺眼... 
透過Reveal專業皮膚分析影像儀, 
可以睇到肌膚底層既狀況, 
肌膚有無發炎; 紋理; 
預測未來肌膚狀態等等!

嚇死寶寶啦!!! 

乜我肌膚底層咁多黑色素, 
成面都係黑點點, 
浮上面層既話仲洗見人既!?


Picoway Laser 經美國FDA認可, 

利用專有技術產生皮秒脈衝能量並向皮下組織傳遞, 
將皮下黑色素分解成極小; 
極容易被代謝既顆粒!

進行療程前當然要肌膚清潔乾淨啦~

因為我肌膚屬於底層偏乾, 
美容師好細心咁響療程前幫我敷個超補水面膜, 
等我打斑既時候, 唔會被laser令肌膚缺水!

經過20分鐘超補水面膜後, 

就會正式進行Picoway皮秒激光淨斑療程!

呢部就係Picoway第二代皮秒激光淨斑儀器, 

獨特既Resolve全息像素技術可以聚焦微束, 
製造陣列光束, 
將能量爆發形成一股光機械衝擊, 
秒速激退至斑!

Picoway 最特別既地方係無需塗上任何東東 

(例如麻煩膏/冷凍啫喱), 
只需要肌膚清潔乾淨, 
就可以直接進行療程!


過程少少痛, 好似蟻咬咁, 

所以又唔算得上係痛! 
美容師好細心續Part進行療程, 
進行兩次前面既laser之後就完成!

岩岩打完會有少少紅, 

但都好睇每個人既肌膚狀況! 
講真, 打完之後肌膚真係有d乾, 
美容師拿拿聲為我進行第二次既補濕程序!

舊式既激光去斑會有焦, 

而Picoway第二代皮秒激光係一d傷痕都唔會有, 
做完Treatment仲可以即刻去街約朋友, 
係一個超方便既去斑療程哩!

做完激光療程後, 

緊記一定要塗防曬及多注重保濕, 
如果唔係就會有反效果!

有旬野益大家!! 

就係免費送你Picoway 第二代皮秒激光淨斑療程, 
做一次Picoway一d都唔平宜架, 
而家登記就可以體驗> http://goo.gl/pRnzBV


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com