去紋緊緻一Take過♡SK-II智慧小紅棒

究竟點樣先可以有雞蛋肌? 係人都想保持年輕貌美, 就算係天生麗質都要靠後天既保護! 歲月不饒人, 衰老既痕跡慢慢呈現, 護膚品唔吸收; 皺紋幼紋; 皮膚鬆弛... 唔想咁樣可以點樣?

早前參與SK-II既產品發佈活動, 單靠雙手去護膚係唔足夠, 有見及此, SK-II就研發有 智慧小紅棒 之稱既 磁力微振導入儀, 配合獨家磁力微振科技一分鐘超過 7000次磁力微波振動, 與指腹塗抹相比, 提升三倍滲透力!! 可以使護膚成分直達肌膚底層, 有助減淡皺紋; 回復細滑緊緻, 打造全方位縱橫緊緻雞彈肌!

相信大家對SK-II神仙水唔會陌生, 配方蘊含超過90% Pitera可以溫和清除老化角質, 並幫助調節肌膚更新週期! 而RNA Power呢, R.N.A. 立體緊緻精華霜可深入滲透至肌底, 縱向提升立體緊緻度; 橫向淡化毛孔! 佢係面霜亦係按摩霜, 配合埋智慧小紅棒跟住「微笑磁力按摩法」 三步曲, 抗皺去紋收緊變小臉等等 通通不是夢!

由Clara老師教授智慧小紅棒既秘技, 一d都唔難掌握, 記住一句 世上無醜女, 嘿嘿!

活動當日仲有個小測試, 究竟用手塗護膚品會被肌膚吸收得快, 定係用智慧小紅棒會吸收得更快呢?

海棉係模擬肌膚表面, 兩片海棉都同樣塗上R.N.A緊緻精華霜! 左邊既海棉配合智慧小紅棒, 好快就滲透被吸收; 而右邊既海棉只係用指腹塗抹, 就算塗抹左一陣都仲未被吸收晒! 由此可見, 配合磁力微振科技, 護膚品迅速直達肌膚底層!


活動過後我帶左個大盒返屋企, 原來係R.N.A緊緻精華霜及磁力微振導入儀! 超歡喜, 只要一開始用就會日日都用, 必定會愛上!

買一個80g既面霜都要HK$1140, 而家套裝價R.N.A.立體緊致精華霜 配 磁力微振導入儀都只係HK$1220, 加上智慧小紅棒可以配合其他產品 (包括精華; 面霜), 所以幾抵用!

R.N.A.立體緊緻精華霜 採用Essence-in-Cream 設計, 有精華般既滲透力, 直達肌膚深層, 抑制細紋形成, 增添肌膚保濕度及光澤度!


面霜既作用係用黎保護肌膚, 而R.N.A.立體緊緻精華霜 更有助鞏固自身膠原蛋白結構, 令肌膚變得更緊實; 更飽滿, 重現輪廓!
點樣先可以發揮R.N.A.立體緊緻精華霜既最大功效呢? 就係配合埋智慧小紅棒一齊用!! 首先塗適量R.N.A.立體緊緻精華霜於面部!


第二部就係拎好支智慧小紅棒! 記住手指要握住手柄金屬環位置, 然後將小紅棒金屬按摩頭平放面部, 小紅棒就會自動開始振動!

記住記住係由下至上; 內至外咁移動, 手法要慢! 首先沿著臉頰由下而上輕推, 接著沿臉頰從內向外移動! 額頭肌膚都唔可以乏視, 向上按摩向外按摩, 額頭紋就唔再現形!

我平時仲會用智慧小紅棒按摩埋眼部及耳後位置, 因為耳仔對下有淋巴穴位, 多按會無咁阻塞; 而眼尾位置我會向上提拉, 改善下垂眼!

肌膚吸收又有營養, 皮膚鬆弛關我咩事! 哈哈, 我早晚都會用呢支磁力微振導入儀, 因為佢真係好方便, 配合精華或面霜都得, 短短幾分鐘既導入過程, 肌膚即時感到緊緻且有光澤!

有荀野益大家!! 就係MagicRing 皮膚分析測試, 以嶄新既皮膚圖像分析, 準確分析肌膚狀態, 評估膚質未來狀況, 一次過全方位深入了解肌膚五大美肌範疇既狀態! 而且測試完畢後仲會送番體驗裝比你返屋企慢慢試!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com