超好評!價錢合理! LPG M6面部護理試做體驗@Dermagram


身為女生總會貪靚! 有d乜野新推出就會即刻想擁有; 美容療程都係一樣, 有新療程就即刻想去體驗! 最近我就去左 Dermagram 試做LPG M6 Endermologie面部護理療理! LPG個價錢比Hifu親民好多, 而且一機就做到3種效果! 今次我就針對LPG M6既面部護理療程, 為大家評價下LPG既試做體驗先~


LPG Endermologie面部護理療理就係第九代Cellu M6, 由法國引進既天然美肌提升技術, 採用endermologie專利技術, 非侵入性治療可以活化細胞; 撫平皺紋; 收緊肌膚; 淨化膚色; 改善雙下巴等等!

呢部就係第九代LPG M6儀器機, 睇落同其他一般既美容治療儀器大同小異, 但其實佢好利害, 採用嶄新獨有科技MPF微型機動活瓣機頭, 以真空負壓吸力令組織被受刺激3倍, 有效激活纖維母細胞自然增生!

我係去Dermagram度試做LPG M6面部護理療程, 而療程用既產品係 Dermagram防敏系列! 首先係清潔面部, Dermagram 會用上潔面棒配合Cleansing Cream; 潔面棒比起用手清潔會更深層潔淨!

然後就到LPG M6 出場, 呢部M6可以收緊肌膚; 減淡皺紋, 天然抗衰老技術可以令肌膚回復彈性!


機頭比較特別, 有d似食物夾, haha! 活瓣機頭, 以真空負壓吸力令組織被受刺激, 激活纖維母細胞自然增生, 增加彈性纖維, 提升緊緻度, 淡褪皺紋!


除左面部, 頸部甚至眼部周圍既肌膚都可以夾夾夾! 大可放心唔會夾到肌膚鬆弛, 因為智能既LPG M6 會自動調節最佳力度, 唔會整傷肌膚!


夾夾夾既過程大概30分鐘左右! 講番少少我對今次試做LPG既評價先, 肌膚感覺舒服唔會痛, 其實夾夾下我仲訓著左添! 而對於成個LPG面部護理療程體驗, 我既評價係LPG M6令肌膚即時Firm左, 眼紋頸紋都淡左!

最後就敷面膜! Dermagram Ultra Calming Mask 水潤修護面膜具有舒緩; 保濕及修補肌膚纖維, 迅速密集式補充水分, 紓緩肌膚刺激!


塗上Cream Mask後再敷紙面膜, 加重保濕滋潤, 修護肌膚!


身為女子最緊要注重保養, 你可以話我貪靚, 但係呀, 唔Keep就會老得快; 保養襯後生可延緩肌膚衰老! 之所以話LPG M6價錢親民, 係因為佢一機就做到3種效果! LPG M6除左可以做面部療程, 身體療程都可以! 如想針對身體位置, LPG M6 可以天然消脂方式縮少身體脂肪細胞, 有助脂肪分解, 改善身形!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

留言