VLT推出特別版包裝, 有咩咁特別? 就係會變身AR音樂舞台囉~

維他檸檬茶新推出手機App「VLT App 」,破天荒將飲品包裝與嶄新AR技術結合。現在只要下載VLT App,配合VLT特別版包裝,用手機Scan包裝上嘅樂器,VLT即時變身AR音樂舞台,讓你即時同6位人氣唱作人陳柏宇、林奕匡、J.Arie、Yuki Lovey、Nate Wong、蘇子麟一齊夾埋Jam歌!

VLT特別版包裝共有6款,每款包裝都藏有不同嘅樂器演奏,分別有演唱、色士風、電子琴、結他、鼓 同beatbox。只要攞住VLT喺手,你都可以隨時隨地開show,無論坐地鐵、巴士、喺公司定屋企,單包solo 得,幾包Jam埋仲正,想點玩轉音樂由你話事。集齊6款VLT特別版包裝,仲可以齊人嚟個大合奏,打開驚喜旋律!

由即日起,VLT特別版包裝將於各大超級市場、便利店等發售。其中Saxphone 375ml於7-11便利店獨家發售。限量發售,值得集齊全套,親身體驗VLT變身AR舞台嘅視聽享受!

玩法︰
1. Scan包裝上嘅QR code或登入www.vltapp.com
2. 用智能手機喺App Store 或 Google Play下載 VLT App
3. 開啟VLT App,並將鏡頭對準VLT包裝上嘅樂器
4. 調校好角度,等待掃描成功
5. 音樂開始你就可以同陳柏宇、林奕匡、J.Arie、Yuki Lovey、Nate Wong、蘇子麟一齊Jam歌 (註:人物登場需對應相關包裝)

更多有關VLT App的最新消息,請登上維他Facebook社交網站:www.facebook.com/vitavitasoy


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

留言