♡好襪分享♡SlimWalk美腿襪褲迎新年

新春快樂!! 新年乜都要新, 新衫新褲新鞋, 就連襪褲都要係新既! 我著緊既係日本製 SlimWalk 美腿保暖襪褲, 超推介啊~ 新年著新褲, 取意頭大富大貴希望真係會榮華富貴啦, 哈~

黑色係最易襯既顏色, 而且高達120針密度, 柔滑軟棉, 加上SlimWalk採用左特殊發熱加工材質, 保暖又舒適!
著襪無人唔識! 而SlimWalk搽用拉提式壓力設計, 壓力由腳踝往上漸減, 促進血液循環之餘, 仲有修飾腿部線條之效, 睇以下張相就好明顯!
我承認我雙腿真係好核突, 由細到大都比人話我粗過象腿; 又話我甲組腳 (哭哭~)... 不過呢對SlimWalk美腿保暖襪褲真係我救星, 成條腿Slim晒, 因為佢有壓力, 由腳踭到小腿; 到大腿至腹部, 簡直就全方位修形塑形!
雖然SlimWalk係保暖襪褲, 但絕唔會侷促, 勁舒服! 左郁右扭都唔會移位或者鬆開, 真係超超超推介!
SlimWalk 美腿保暖襪褲唔會太厚有臃腫Feel, 反而帶黎修長效果; 加上唔會太黑實, 有少少透明感, 嘻~ 好襪難求! 搵到對好既就要大手入貨!! 


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥