一支就夠✪nabeeya魔法唇蜜


嘿! 我係CEO, 不過唔係公司最高領導人; 而係 Chief Entertainment Officer, 吃喝玩樂, 食野玩野就最岩我! 哈~ 早幾個月前開始籌備公司周年晚宴, 真係忙到不得了, 連唇膏都唔得閒塗...
唇色無乜所以要塗下唇膏等個人有番血色!!無計啦, 鬼叫我係 潤唇膏怪; 食食下野都要搽, 如果搽有色唇膏既話都唔知一日要補幾多次先得...
不過我有好物分享: Nabeeya Honey Bloosom Magical Lip Essence!!佢係來自韓國既潤唇膏, 除左有蜂蜜精華滋潤雙唇外, 佢其實有色架! 塗開左慢慢會同唇色融合, 自然又亮澤, 個人sharp醒晒~ 一支就搞掂晒!
簡單黎講佢係一支有色潤唇膏, 等我示範比大家睇~ 吱出黎同一黎潤唇膏無異, 而味道就好香蜜糖味! 塗開後都唔太覺有色, 但用紙巾一抹就好明顯啦! 係淡淡既粉粉紅色, 唔會過搶或唔自然!
真係超方便!! 因為我真係好懶, 懶得用唇膏; 懶得攞塊鏡出黎照; 最大問題係我好快唇乾要再塗... 而 Nabeeya Honey Bloosom 為我解決乾唇問題外, 仲為我雙唇添上自然色彩, 塗多兩塗仲有Lip gloss既效果添!
有興趣既你可以響facebook搜查 nabeeya HK 了解/查詢更多!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥