✪marier skincare美容旗艦店於銅鑼灣開幕啦✪

小妹好鐘意做Facial Treatment, 訓響度就可以變靚d, 而且Relax又舒服, 但係搵間就腳; 環境又好; 療程用既產品係有質素既就唔係太多... 不過呢, marier skincare響銅鑼灣開左美容旗艦店, 大家以後就唔洗周圍搵周圍騰啦~
較早前我去左marier skincare開幕發佈會, 地點係非就腳又方便既銅鑼灣金朝陽中心 (即時代廣場對面)! 
marier skincare美容旗艦店佔地1000呎,設有4間獨立美容療程房間, 而且仲有罕見既雙人貴賓房, 更備有高級雲石浴室及簡約實用既化妝間, 設計方便貼心!
好少美容院會有雙人房, 而marier skincare就有一間, 真係非常Good呀~ 因爲好多時我都會約埋媽媽一齊做Treatment, 雙人房就岩晒啦!
仲有沖涼房添, 唔怕做完療程樣衰唔見得人, 沖埋個涼先走~ 唔少得化妝間, 簡約且實用; 做完Treatment當然要執番個樣先行得啦~
不得不題marier skincare引入專為醫學美容而設既專業皮膚分析影像儀Reveal™,運用Canfield獨家RBX技術, 透過1800萬像素既影像清晰記錄皮膚狀況, 咁就可以深入了解及認識肌膚所需, 揀選邊種美肌療程就自然更事半功倍啦~
響得marier skincare做treatment, 當然係用上marier skincare既產品!! Treatment我仲未去做, 不過我就帶左佢地產品返屋企慢慢用, 其中一款係Stem-C Micro Patch 3D微針全方位修護貼!
Stem-C Micro Patch, 微針全方位修護貼蘊含高濃度親和性既人體幹細胞(SCCM)培養液及多肽成份, 透過融化微針技術, 將營養直接滲透至肌底層, 有助撫平乾紋; 收緊眼袋及毛孔, 好似打左Botox咁!
眼部肌膚係出賣年齡秘密既地方, 一定要向黑眼圈; 眼袋; 細紋等等 Say NO! 所以眼部保養係好緊要啊~ 至於Stem-C Micro Patch 3D微針全方位修護貼既神奇功效, 我會下個post再同大家分享!

今次分享住咁多先, marier skincare旗艦店位於銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心902-903室, 除左可以做美容療程, 仲可以選購marier skincare及旗下產品架!


分享到此為止, 拜拜~ 


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚° 


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言