真心推介♡敏感肌專用Bioderma防敏面膜


肌膚敏感無得避, 原因可能係轉天氣; 可能係食錯野; 可能係肌膚免疫力差左; 乜都有可能但講唔埋... 上兩星期我就中左招, 成面敏感, 紅腫不在話下, 最慘係痕!

好在有支Bioderma Soothing Mask (深層再生防護面膜) 咋! 我乜都唔敢用, 將所有護膚品都停晒, 因為塊面真係好紅好腫, 一舊舊, 成塊面既感覺係"那"埋一住... 勁繃緊!

Bioderma Sensibio系列主要防敏, 好在咁岩有佢響屋企看門口! Soothing Mask 不含香料; 低敏感性; 不含對羥基苯甲酸! 配方有效紓緩過敏引起既泛紅; 痕癢, 改善缺水及粗糙!

獨有「水凝抗氧重整配方」能持效對抗游離基等外來刺激; 甘草次酸即時舒緩過敏引起既繃緊; 配合Silky GX配方能滋潤表層細胞, 回復水潤飽滿平滑!

皮膚泛紅係發炎既訊號, 當脆弱; 抵抗力弱既肌膚受到致敏原既刺激, 角質細胞會產生大量VEGF, 令血管擴張; 充血, 甚至發熱紅腫!

敏感肌膚照因太恐怖所以無影相! 我淨係用Soothing Mask 同另一品牌既面霜, 真係乜都唔敢用... 每日早晚都敷Soothing Mask, 用左三日後塊面無咁繃緊; 用左一星期後完全好番晒, 紅都無晒~
記住要厚厚咁敷, 肌膚瞬間得到舒緩, 唔再痕癢, 而且眼位都可以敷啊~

短短十零二十分鐘, Soothing Mask就被肌膚吸收, 最舒服就係呢個時刻, 因為敷住就唔再痕唔再繃緊! 初起敏感就要快快用佢, 嚴重落去就乜都救唔番, 要睇醫生先得!

真心推介Bioderma Soothing Mask, 即用即舒緩, 短短用左3日已經有明顯改善, 一星期好番晒, 敏感不再! 佢就好似藥箱咁, 要擺定響屋企看門口~


分享到此為止, 拜拜~ 


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言