面膜日日敷 - MagicReborn亮肌面膜

夏天真係熱到飛起曬到飛起 , 唔落水游下都解唔到熱!! 同陽光玩完遊戲, 之後既護理絕對唔可以求其, 學廣告話齋: 精華日日搽; 面膜日日敷!

尤其經過一輪戶外活動後, 肌膚更加需要補充大量既水份! Magic Reborn 亮肌面膜除左有強效既保濕能力, 佢仲有助改善暗沉膚色, 抑制肌膚底層黑色素!
敷面膜最緊要夠保濕!! Magic Reborn亮肌面膜主要功效就係強效保濕! 肌膚注滿水自自然就會覺得白淨左, 暗沉既膚色都會有所改善! 
面膜主要成份為維他命A醇, 維他命E, α-熊果素萃取液, SAP(White Plus extract), 白茶萃取液, 葵花籽萃取液, 甘草萃取液, 桑白根萃取液等等.
面膜紙好薄夠晒貼面; 而精華亦非常足夠!! 仲可以從包裝袋倒出精華!
唯一麻麻地好既係鼻位, 露晒出來都敷唔到既....不過好多面膜都有咁既問題... 
大概10-15分鐘就敷完架啦, 可以用手指彈琴式按摩肌膚, 待精華被肌膚加以吸收!! 睇得到敷完短短15分鐘, 肌膚係幾咁水潤令立立~

香港指定銷售點:
GODLY BEAUTY 韓國代購
門巿地址:
葵芳葵涌廣場1樓B73A1號鋪 (大家樂側入)


SADA BEAUTY
門市地址:
旺角兆萬中心2樓214號舖(近家樂坊,油麻地A2出口)

尖沙咀加拿芬道45-47號 宏生大廈 1樓105號(尖沙咀B2出口,恆生銀行斜對面)

分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言