私之專用潔膚液

沖涼要用沐浴露; 洗頭要用洗頭水; 咁私處呢? 當然要用上女性專用潔膚液 - Betadine 女性衛生潔膚系列!

你可能會用普通既沖涼液清潔私處, 但其實用番專用既潔淨液會比較好, 因為私處屬敏感部位較脆弱, 抵抗力亦較低, 容易容易滋生細菌, 導致出現痕癢; 黏稠等不適症狀!
而 Betadine 推出全新女性衛生潔膚系列, 研發出Tri-Care 3重極致呵護配方, 經醫學證明可去除引致女性不適既有害細菌及真菌, 保持清爽潔淨!
Betadine女性潔膚液獨有 Tri-Care 3重極致呵護配方, 不含肥皂; 不含對肌膚有害化學物Parabens及不含色素, 有效防癢; 防菌; 中和異味及保持敏感部位清爽潔淨。
另外仲有3大植萃取成分: 
蠟菊 - 具具天然治療及防菌效用
Deoplex - 萃取自有機植物, 有效中和異味
Syricalm - 有助舒緩肌膚發紅; 減低肌膚受刺激既機會, 平衡皮膚既天然保護層
其中一款係 BETADINE 女性潔膚液, 係透明稀既啫喱狀!
加水揉搓至起泡, 於私處部位溫柔按摩, 就好似平時沖涼咁, 最後用清水徹底清潔乾淨就搞掂!
另一款係Betadine 女性潔膚泡沫!
佢係一支首創泡沫泵裝女性潔膚液, 可以唔洗加水起泡, 省卻乳化過程!
豐盈柔滑泡沫非人手乳化可媲! 擠按出適量潔膚泡沫於私處部位溫柔按摩, 就好似平時沖涼咁, 最後用清水徹底清潔乾淨就搞掂!
若果私處痕癢有異味, 除左使用女性潔膚液外, 減少著緊身褲 (eg leggings) 都係一個辦法! 因為leggings太痴實敏感部位, 密不透風就更易有異味!


分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言