閃耀華麗LUX Luninique精油亮澤系列

唔知你係咪每日都會洗頭, 但天氣開始熱, 隔日洗頭真係唔多掂, 又油又立, 真係難頂! 不過有無留意「無矽」洗頭水呢? 等我同大家介紹下!


含矽既洗護產品可以令秀髮更加順滑, 但矽唔溶於水, 若長期使用含矽既洗護產品, 髮絲及頭皮有可能會產生一層屏障, 覆蓋污垢及油脂, 好難徹底被清除! 更有可能阻塞毛孔, 導致頭痕; 敏感甚至脫髮等問題!!
講真果句, 我既頭髮唔太靚, 因為又染又漂又電又燙, 真係好傷... 但我衰貪靚, 整完又後悔, 唯有加強頭髮既護理! 最近我就用上全新LUX LUMINIQUE精油亮澤系列, 蘊含天然植物萃取既澳洲堅果籽油及杏仁油, 雙重植物精油滲透髮芯, 密集修護髮絲, 保護髮絲同時令髮絲恢復彈性, 幫助防止斷髮!
LUX LUMINIQUE Gold Oil Shine Shampoo 精油亮澤洗髮乳有深層潔淨並滋潤髮絲功效, 且不含矽靈(non-silicone), 頭皮感覺清爽無負擔!
無矽唔代表無泡, 洗頭唔可以無泡架麻~ 而LUX LUMINIQUE 精油亮澤洗髮乳既泡沫綿密... 不過過左水之後感覺頭髮無平時咁順滑, 可能係無矽既關係, 幫我徹底洗乾淨積聚左好耐既 chemical!
另一款產品係 LUX LUMINIQUE Gold Oil Shine Treatment 精油亮澤護髮膜, 同樣蘊含天然植物萃取既澳洲堅果籽油, 幫助保護髮絲預防受損! 
洗完頭有少少唔順, 之後當然要用護髮素啦! 因為有天然杏仁油, 令頭髮恢復彈性且唔打結! 我通常會好似調味醃肉咁, 醃一陣之後洗頭!
LUX LUMINIQUE精油亮澤系列 係日本製架!! 而且呢個系列更調配出頂級香氛味道: 前調為芒果; 蜜桃; 檸檬等清新果香; 中調混合玫瑰; 茉莉; 依蘭等多種花香; 最後佐以麝香及檀香調配成層次豐富, 極致奢華既馥郁花香!
洗完頭髮清爽柔順唔打結! 風筒吹頭前後我都會用Hair Oil - LUX LUMINIQUE Gold Oil Shine Treatment Oil 精油亮澤美髮油!
我好鍾意 Hair Oil, 因為可加強修補爛髮嘛~ LUX LUMINIQUE 精油亮澤美髮油配方能迅速吸收並滲透到髮芯, 更有助防止斷髮!
先揼兩下份量響掌心搓揉開, 跟住就搽上髮尾!
我吹頭前後都會用 Hair Oil! 其實濕髮定乾髮都可用, 最緊要係保護滋養秀髮, 而且頭髮都會強韌d!
雖然係油, 但一d都唔會黏手, 而且仲好快滲透入髮絲, 時刻滋潤同時修護! 而且香味適中, 香水都可以慳番唔洗噴添呀!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言