潔顏油大戰眼線筆


化完妝要落妝, 我首選係 shu uemura 既卸妝油! 我手上呢支係 shu uemura 既皇牌昇級綠茶抗氧化潔顏油 Anti/Oxi+ Pollutant & Dullness Clarifying Cleansing Oil!

話明潔顏油大戰眼線筆, 當然要攞出一堆我平時用開而又聲稱好鬼勁唔甩妝既眼線筆啦~ 唔同款式唔同顏色唔同質地, 閃粉都有, 一次過KO佢!


為左有更易見到效果, 我先將 shu uemura 綠茶抗氧化潔顏油放響化妝棉, 份量岩岩好足一片! 
然後就放響畫左眼線既手臂上!
我只係放上手臂, 大概一分鍾咋! 已經將手臂上各種眼線筆顏色滲透左8成落化妝棉呀~
之後再加水乳化, 當油質感覺消失, 就清潔完成!! 搞掂, 效果唔洗多講啦, 又白又滑, 一d油感都無!
嘻~大戰過後, 介紹番 shu uemura 昇級綠茶抗氧化潔顏油 Anti/Oxi+ Pollutant & Dullness Clarifying Cleansing OilAnti/Oxi+ ! 佢蘊含辣木; 綠茶; 銀杏葉3大植物成份, 能清除PM 2.5及殘留污染物, 更有效去除蠟黃暗啞!
卸妝首要係乾手乾面! 
泵3至4下既潔顏油份量於掌心, 輕輕塗遍全面, 打圈推開; 而眼妝我都係用佢卸妝, 合上眼後將塗滿潔顏油既手覆蓋住大概10秒即可!
然後加清水再輕輕按摩, 令潔顏油乳化成奶白色! 好奇妙, 乳化後油質感覺消失, 可以過水啦~
卸妝乾淨又唔會覺得肌膚乾燥繃緊, 連眼妝都卸得乾淨, 一d唔舒服/醃眼情況都無!
有人話唔化妝唔洗落妝啦; 亦有人話塗防曬亦唔洗落妝... 可能我慣左啦, 每晚返屋企都必定會用潔顏油, 就好似每日都會沖涼咁! 肌膚乾淨無暗啞, 感覺都年輕有自信d啦~


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言