愛上Gucci SS16彩妝 ♡

上次行過 SOGO Gucci counter 享用免費Touchup (文章回顧), 今次就係自己動手啦~ 
Gucci 春夏 2016 Color Collection 彩妝系列以花卉圖案作創作靈感, 以嶄新色調演繹品牌最新創意動向! 
Gucci Magnetic Shadow Duo 極緻魅惑雙色眼影, 備有3種新配方, 包括珠光; 啞緻及絲質妝感; 且眼影表面更壓印經典的既GG圖案, 充分演繹品牌奢華既氣息! (#025 Primrose - HK$440/2.6g)
眼影當然配有工具, 咁先可以方便補妝或日夜轉妝! Gucci Magnetic Shadow Duo 配有兩支 Mini 工具掃, 可以輕鬆打造最佳妝容!
我會先用淺色響眼窩作打底! 盡情掃都唔怕, 一來淡色唔怕塗出界; 二來呢隻色既眼影帶有珠光效果, 可以提升眼部輪廓!
而淡紫紅色既 Primrose (報春花)色調, 非常容易 Carry! 只需當佢係 eye line 咁慢慢塗開blend開, 加上我咁輕手, 一d都唔會誇張, 哈哈~
塗唇膏係我既弱項, 不過Gucci Luxurious Moisture-rich Lipstick 極緻水潤唇膏既包裝真係好靚, 唔用都得閒攞出黎睇下, 哈~ (#445 Lilac - HK$300/3.5g)
呢支係 #445 Lilac 色, 咪以為好深色, 其實都係淡紫紅色黎架! 蘊含超過 65%既保濕成份及油份, 能即時軟化及潤澤雙唇!
我怕塗出界, 所以以點印方式黎塗唇膏, 可以輕易掌握唇膏份量, 唔怕塗出界或力度唔均勻! 好易就上唇啦~
另外仲有 Bold High-Gloss Nail Lacquer 極緻 閃爍甲油, 屬於和暖灰紫色調 既Dark Anemone 色調! (#075 Dark Anemone - HK$220/10ml)
呢隻色有少少nude感, 我指甲比較短少, 雖然唔太突出到, 但呢款甲油好好塗, 而且塗一層都有光澤效果!
Gucci 妝品又點止我介紹既呢幾款, Gucci 彩妝系列專櫃位於銅鑼灣崇光百貨地下 G31B 號鋪, 有齊晒所有妝品! 記住, 有免費 touchup 服務, 唔買都去睇下試下, 哈~


分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言