哇哇哇!呢份聖誕禮物不得了✪Philips VisaPureAdvanced

又到聖誕又到聖誕!! 如果收到呢份聖誕禮物就好啦, 我講緊既係 Philips 新推出VisaPure Advanced 淨肌活膚SPA全效套裝, 一機三用, 響屋企都可以頂級活膚SPA療程, 真係最好的聖誕禮物!
點解 Philips VisaPure Advanced 淨肌活膚SPA全效套裝咁吸引? 你一定無睇台灣彩妝天王Kevin老師既介紹, 睇完即刻被燒著, 去片->http://on.fb.me/1XovPTd
承蒙品牌既愛戴, 為我送黎經常售罄斷市既 Philips VisaPure Advanced! 佢係一部多功能美肌神器, 一機就可擁有 潔淨 活肌 明眸!
之前果部 VisaPure 淨亮潔膚儀 淨係得洗面功課, 而呢部 VisaPure Advanced 除左潔面仲多左兩個功能, 只需換左刷頭就得左~
VisaPure Advanced 配有NFC技術, 透過智能識別科技, 只需插上專屬配件就會自動調節相關程式, 以不同既微振次數; 旋轉速度及程式時間, 令肌膚體驗前所未有既純淨活肌力量!
只要配合潔膚儀刷頭, VisaPure Advanced 就會智能採用 Dual Motion 2D 淨亮科技, 刷頭同時旋轉但又會振動! 垂直震動可輕輕打破肌膚表面既雜質, 包括灰塵; 死皮細胞及化妝殘留物! 而旋轉動作可掃走雜質, 令肌膚獲得更深層清潔!

另一款刷頭活力按摩滾輪, 按摩模式仿傚人手揉捏按摩, 感覺就好似用手指響肌膚上彈琴, 以每分鐘750次指彈按摩, 可配用乳霜; 精華或按摩油進行按摩, 轉走疲勞感, 重現亮澤彈力美肌!

最後一款刷頭係冰感明眸按摩頭, 創新既明眸按摩頭以陶瓷塗層設計, 只要配搭眼霜或精華素使用, 以微振模式, 溫柔旋轉既力度按摩, 有效放鬆眼部周圍既壓力, 舒緩眼睛疲累, 激活眼部循環, 一次過擊退黑眼圈; 浮腫; 幼紋等問題!

VisaPure Advanced 既充電插座非常方便, 慳位擺放同時又可差電!
呢份聖誕禮物真係黎得非常合時! 因為12月真係好忙, 好多Party飯局, 全部都要見人, 邊月咁多時間出去做 Facial 按摩... VisaPure Advanced 就帶黎家居SPA既感受, 促進淋巴引流, 令肌膚代謝循環狀況獎得更好!
今次就同大家簡單介紹 VisaPure Advanced, 黎緊下一篇會分享 Home Spa 及 用後感, Stay Tuned! 


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言