OMGel!! 指甲油都有Gel甲效果✩SallyHansen

懶人首選指甲油 - Sally Hansen!! 點解我會話係懶人首選呢? 因為唔洗照燈, 淨係塗指甲油都有 Gel 甲效果, 真係方便到極呀!!
來自美國甲油品牌 Sally Hansen 既Miracle Gel系列, 響推出第一代護甲油既時候就已經風靡一眾女士! 今季更誠意推出Miracle Gel 2.0 Top Coat, 以全新改良配方令甲色效果更亮麗持久!
發佈會當日仲請黎美甲師為大家塗指甲怎至係 Nail Art都得! 不過我手指又短又肥, 而指甲就好細粒, 整花紋既話會更顯細小... 所以只係塗左淨色!
美甲師真係好鬼專業, 仲幫我係咁二修下, 嘿~ 原來 Sally Hansen 係唔需要塗底油架!! 直接上色就Ok, 因為 Miracle Gel 既配方係唔傷甲, 而且唔會令指甲食色!
真係非常方便, 只需兩個簡單步驟, 先塗上兩層透薄既 Miracle Gel 顏色甲油; 然後再塗上全新配方既 Miracle Gel 2.0 Top Coat, 等自然風乾後就即刻有 Gel 甲既效果!
響出便做 Gel 甲要照燈; 拆甲就仲麻煩... 但 Sally Hansen 就真係方便到極呀!! 一來唔洗照燈, 可以免除 LED 燈對皮膚既傷害; 二來只需用一般洗甲水就可以將甲油卸除, 想幾時換色都得啦~ 最正既係塗左 Miracle Gel 2.0 Top Coat, 更有長達十四日既持久閃亮效果, 更顯立體!

配合 Miracle Gel 2.0 Top Coat 既誕生, Sally Hansen 同步推出12種全新色調, 分為古銅色調既 Tribal Vibe Collection 及民族時尚風格既Boho Chic Collection!
Sally Hansen 除左 Miracle Gel 甲油之外, 仲有一系列指甲護理產品!
塗上 Miracle Gel 之後, 有朋友問我係咪去左美甲店做 Gel 甲! 哈哈, 邊洗咁麻煩架, 去買支 Sally Hansen Miracle Gel 2.0 Top Coat 就得啦!
了解更多及查詢, 可到以下網址瀏覽: 

銷售點: 指定屈臣氏分店
銅鑼灣恩平道: 香港銅鑼灣恩平道44-48號恩平中心地舖,l及2樓
尖沙咀金馬倫道: 九龍尖沙咀金馬倫道18號恆生銀行大廈地下及地庫5號舖
沙田連城廣場:沙田連城廣場26號舖


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言