一起追夢吧♡SK-II WingsOfChange

有咩節日開心得過聖誕節, 有得食大餐; 又有得交換禮物!! 係時候要同大家介紹 SK-ii 2015 聖誕大禮啦~ 
早前小妹就參與 SK-ii Wings of Change Festive Event, 率先預覽 2015 聖誕大禮及 限量版神仙水! 神仙水蘊含超過90% Pitera, 有使肌膚晶瑩剔透, 改寫肌膚命運!
SK-ii 推出 2015 年限量版 Wings Of Change 神仙水, 三款各具特色既設計, 激勵大家保持一顆追夢及蛻變既心, 預示改變命運旅程中既唔同階段!
紅蝴蝶神仙水代表勇氣! 
命運唔係運氣, 而係機遇! 就好似蝴蝶破繭而出一樣, 每個人都會遇到掙扎與挑戰, 而熱情似火既紅色張揚設計, 給予力量及勇氣!

粉蝴蝶神仙水代表鼓勵!
柔和既粉色象徵感恩; 愛及信任, 寄予鼓勵身邊朋友開啟屬於佢地既命運之旅!

藍蜂鳥神仙水代表堅持!
雖然蜂鳥係世界上最細既鳥類, 但就可以完成不可能的任務! 象徵永性既藍色, 予以堅持勇敢追夢, 不輕言放棄!

要改變肌膚命運, 當然要有一顆追夢及蛻變既心啦! 我就揀選左我既 Wings of Change, 當然仲有其他聖誕套裝, 下一篇再同大家分享, Stay Tuned!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言