為肌膚補充營養♡GOBDI GOUN胎盤生物纖維面膜

較早前同大家分享過韓國直送既骨膠原眼膜 (文章回顧), 今次再黎分享, 不過唔係眼膜啦, 而係 GOBDI GOUN 既 Placebta Power Mask 胎盤生物纖維面膜!
唔知你係咪面膜腔呢? 你有無好似我咁日日敷面膜呢? 面膜眼膜無一放過, 嘿~ 眼膜就早上敷; 面膜呢? 我就會夜晚敷!
成日都會聽到胎盤素呢個名稱, 胎盤素擁有充分既營養素及修復能力, 可以改善肌膚細紋; 抗皺; 修復粗糙肌膚; 促進肌膚再生等功效!
GOBDI GOUN Placebta Power Mask 胎盤生物纖維面膜 採用澳洲產羊胎盤素, 含有豐富類似人體既氨基酸成分, 機能性肽成分, 提供肌膚充分既營養, 達到美白淡斑; 保濕去皺; 恢復彈力!
第一代面膜係棉, 不織布面膜; 第二代係來自天然既水凝膠面膜; 最後黎到第三代既生物纖維面膜!
通過如植物細胞壁纖維素相同既構造培養出微生物, 轉移產生生物纖維 Bio-Celluiose, 利用維生素 Acetobacter Xylinum 大量培養技術及天然原料發酵作用, 開發出高分子化合物既生物纖維面膜!
GOBDI GOUN Placebta Power Mask 胎盤生物纖維面膜 採取兩段式設計, 先敷下半部 (咀唇下巴)! 生物纖維面膜感覺有少少啫喱質地, 而且比較強韌無咁易爛!
唔好以為啫喱般既面膜無乜精華, 非也! 非常濕林林, 因為面膜蘊含透明質酸納; 角鯊烷; 胎盤素蛋白質等等成份, 深層滋潤底層細飽! 當皮膚水份含量提高左, 間接亦都幫助延緩老化問題!
唔好浪費, 敷埋條頸! 
同一般面膜一樣, 唔洗敷太耐, 20至30分鐘就夠架啦~ 肌膚得到滋潤, 充滿精華營養, 透亮晶瑩!
有d人好怕敷啫喱質地既面膜, 原因係怕唔貼面, 好易會跣走或移位.... GOBDI GOUN Placebta Power Mask 胎盤生物纖維面膜 就無咁既情況出現! 只係咀唇位有少少郁左, 整體都好貼面!
GOBDI GOUN Placebta Power Mask 胎盤生物纖維面膜 一d都唔平宜架, 成 12,000won 一片! 用黎做急救面膜就唔會太肉痛! 不過呢, 若果 Plan 去韓國就記住要入貨啦 (於韓國 Beautiplex 明洞店有售), 皆因而家d紙水好鬼抵, 唔大手入貨都買一兩片試下先啦~
更多查詢可參閱GOBDI GOUN網站!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言