玩味②②行先♡Chosungah22

今期流行 Chosungah22!!! 未聽過? 你唔夠update啦, 而家響韓國好 Hit 架, 周圍都會見到佢地既產品, 連 Lotte 樂天都有得買, 仲要長期 out of stock 勁缺貨架!
不過而家唔洗去韓國先買到, 因為 Chosungah22 已經登陸莎莎啦!! 早前我就去左 SaSa Supreme 參加 Chosungah22 聚會, 即場試用所有產品之餘, 當日仲有化妝示範, 分享變靚靚技巧!
當日點樣化妝就唔多講啦, 因為技巧提升係要自己多多練習先會有進步, 所以我而家開始練習啦!! 

感謝莎莎既邀請並送贈四款Chosungah22 既皇牌產品, 仲有一個超顯眼突出既化妝袋, 正正正! 
化妝袋超搶眼且容量大, 好鐘意呀!! 加上透明質料, 一望就望到入裝左咩漏左咩未帶.... 雖然佢係化妝袋, 但唔一定裝化妝品, 總之就係多用途啦~

其中一款產品係我想要好耐既粉底液 - C&T Blend Fresh Mix 鮮活揉和粉底液!
C&T Blend Fresh MixChosungah22 既皇牌產品之一, 佢係一支美白; 淡紋; 防曬三合一多功能粉底! 最正既地方係唔洗整污糟自己雙手都可以輕易上粉!
質感柔軟細滑, 配上海棉粉樸特別容易推開! 且具柔焦效果, 瞬間填平面部瑕疵及細紋, 令輪廓更突出!
韓式底妝就係咁簡單! 水潤有光澤!

另一款又係方便之選 - Real Cheek Smoother 真彩氣墊胭脂
外形有少少似牙膏狀, 獨特既海棉筆咀, 方便直接印響面上顴骨位置! 吱吱吱, 慢慢會滲透出胭脂膏, 唔好貪心, 慢慢輕力輕力咁印開, 就可以塑造出白裡透紅既健康氣息!

眼細人必備睫毛膏!!!
以為我 Post 錯相? 以為呢支係螢光筆? 哈哈, 外貌真係幾似螢光筆架, 不過佢真係睫毛膏黎架!
Rocking Volume Mascara 瞳孔美人睫毛膏, 蘊絲質胺基酸及野大豆籽萃取等修護成份, 有助睫毛更健康, 不易折斷, 化妝同時修護睫毛!
子彈形狀既睫毛刷, 只需要 Z形咁於睫毛上塗開, 輕鬆打造根根分明; 纖長濃密睫毛!

最後就要介紹 Fullmoon Party 月圓派對護唇筆!
我係一個護唇膏怪, 食食下野都會攞支塗唇膏出黎塗... 所以我都幾多護唇膏, 差不多每個袋都要有一支, 哈~
我呢支 Fullmoon Party 有少少似什果冰, 因為有 PeachTea 既味道, 桃味濃郁絕對唔係藥水味! 我都幾鐘意! 同埋玩野設計, 以為我攞支筆出黎, 嘿~

我手上只係 Chosungah22 一少部份既產品咋, 銅鑼灣 SaSa Supreme 概念店設有 Chosungah22 專櫃, 最新最齊全!! 快d銅鑼灣禮頓道77號禮頓中心 SaSa Supreme 睇多d; 試多d; 買多d啦~ 


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言