扭親頸要帶頸箍?

哈哈! 係咪以為我扭親頸要帶頸箍呢? 其實佢係一片面膜, 不過唔係敷響面而係敷響頸度者~
嘿~ 無錯, 就係 Talika 既出品啦!! 一個黑色既袋仔就係裝住頸膜 - Neck Rejuvenating Patch 緊緻亮彩頸膜! 成日都聽到眼紋頸紋呃唔到人, 眼部肌膚有專用既眼霜眼膜等等; 咁頸部呢? 塗cream會唔會塗埋頸呢?
頸部往往被忽視, 有見及此, Talika 特別研發出專為頸部而設既頸膜 - Neck Rejuvenating Patch 緊緻亮彩頸膜, 有助減輕肌膚既歲月痕跡!
呢塊就係 Neck Rejuvenating Patch 緊緻亮彩頸膜, 採用獨特凝膠質料, 可用清水清洗共重複使用多達30次, 高效亦環保!
Neck Rejuvenating Patch 緊緻亮彩頸膜 配有活性成份神經酰胺III, 用於抗衰老護膚品配方, 以自然脂質鞏固肌膚屏障, 保持水潤度! 並注入強效天然成份小麥胚芽油及玫瑰果油, 有助撫平皺紋令肌膚再生!
凝膠質料既頸膜具有重要既舒緩作用, 將天然成份帶入皮膚, 有助癒合及恢復! 日復日, 頸部皺褶紋路都會漸漸減淡!
Oh my god!!! 我都有頸紋... 好似樹既年輪咁, 想知道樹齡幾多就數下年輪! 我, 我有兩環, 弊傢伙!!! 
所以話呢, 保養要趁早, 顯露晒出黎既話就要加倍努力!! 好在 Talika 研發出頸膜, 打救我!! 用法好簡單, 取出頸膜直接敷響頸30分鐘左右!
有少少頸箍feel, haha! 敷既時候涼浸浸, 又幾舒服! 不過呢, 唔知係咪凝膠質地, 比較易甩... 建議敷既時候用頸巾/絲巾箍住, 咁就無有怕啦~
敷完30分鐘後就可以除左塊頸膜, 但唔好掉左佢呀!! Neck Rejuvenating Patch 緊緻亮彩頸膜 最有趣既地方係可以重複使用, 需要強效護理既話更可每日使用! (每次使用後, 可用清水清洗頸膜)
頸紋有無淺左? 邊有咁快見效架!! 不過我又覺得敷下好過無敷, 而且一片可以用30次, 敷完條頸涼浸浸又唔會立痴痴! 提提大家, 此類產品唔係用一兩次就見成效, 需要長期使用先覺效果! 所以呢, 我會不定時發佈我條頸架啦, 呵呵~


Neck Rejuvenating Patch 緊緻亮彩頸膜 於以下 Talika 專櫃有售: 
中環置地廣場Harvey Nichols Beyond Beauty 
金鐘太古廣場Harvey Nichols Beyond Beauty 
尖沙咀The One UG1 Beauty Bazaar Beyond Beauty 
DFS Hysan 及機場


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言