黃金眼膜♡GOBDIGOUN Gold EGF Eye Patch

嘻~ 我又來介紹眼膜啦!! 今次係 黃金EGF膠原蛋白眼膜!! 知唔知係EGF又係乜東東呢? EGF 中文叫住表皮細胞生長因子, 可以修復表皮; 淡化斑點; 抑制皺紋並滋潤皮膚等作用! 而眼部肌膚特別脆弱, 當然要好好對待啦~
呢盒就係黎自韓國品牌 GobdiGoun 既 IL PORCO Gold EGF Eye Patch 黃金EGF膠原蛋白眼膜, 話明黃金喎, 包裝都用上金色架, 非常 Deluxe!!
Made in Korea, 包裝以韓文為主... 都有少少英文既, 哈哈~ 睇番 GobdiGoun 既網頁介紹, 黃金EGF 眼膜蘊含多種矜貴成份, 包括 人參萃取物; 黃金萃取物; 海德卷德升膠原蛋白; 人體寡核苷酸肽; 透明質酸納; 綠茶萃取物; 蘆薈汁萃取物; 魚腥草萃取物; 長葉松針葉萃取物等等!
每盒黃金EGF眼膜共有60片, 即係30對眼膜, 剛好足夠一個月既份量! 若果唔係日日敷眼膜, 分分鐘一盒黃金 EGF 眼膜可以用兩至三個月添呀~ 不過有句說話: 沒有醜女人只有懶女人, 我唔要做醜八怪, 所以我日日都會敷眼膜架~
保密式設計, 先要撕開一次性既保護貼; 仲有個蓋確保衛生添~
哇~ 成盒都係黃金閃閃呀!!! 黃金既提取成份可以排出毒素, 增強血液循環既功能, 令脆弱既眼部肌膚更加亮澤有彈性!
眼紋幼紋會出現, 好多時都係因為肌膚缺水而成, 而黃金EGF眼膜充滿精華, 啫喱(凝膠)腰果型眼膜滑溜溜, 比一般 Paper類既眼膜更加涼浸浸! 
有人唔太鐘意啫喱質地既眼膜, 好似好容易會移位! 我敷黃金EGF眼膜有個小技巧, 就係唔好太太太多精華響眼部周圍, 咁樣反而會滑得濟, 移位移到去面頰顴骨位! 
到底敷幾耐呢? 我就會朝早起身敷眼膜, 只需短短十分鐘, 可減輕眼部浮腫問題; 日子有功(日日敷), 黑色素減淡; 眼紋幼紋都有所改善!
講多樣野你知啦, 眼膜唔一定敷響眼位架, 用佢黎敷法令紋(即三八紋/木偶紋), 都有助改善架! 唔怕reuse既話, 敷完眼部再用黎敷法令紋, 哈~
更多查詢可參考GOBDI GOUN網站!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言