沒有最好只有更好♡ghd Platinum

我好少唔扎辮示人, 因為我頭髮量多又散, 加上染髮電髮後既後遺症, 唔扎辮真係唔多掂! 不過而家唔怕lu, 因為我有 set 頭神器 ghd Platinum!
睇到嗎? 帶住頂帽都仲可以; 扎左住辮就梗加無問題啦! 但都唔可以成日帶帽或扎辮架麻~ 我有 ghd Platinum 先敢露出我既秀髮咋! 

市面上有好多款造型夾, 直髮夾; 曲髮器等等, 而 ghd Platinum 係暫時之中既最好!
點解我話係最好? 因為 ghd Platinum Styler 配有 tri-zone 技術, 可以確保 Styler 既溫度維持響 185度最佳溫度! 經研究調查, 溫度185度係有效減少頭髮折斷, 同時增加頭髮亮澤感! 
ghd Platinum Stlyer 設計 型! 我都唔識用咩黎形容, 哈! 全黑色鋁合金設計, 加上只有一個按鍵, 而整個板面用上鉑, 配有六點專利 tri-zone 感應器, 確保 Styler 維持185度最佳溫度!
唔試過點知好! 我要同大家示範 ghd Platinum Styler, 首先要將頭髮分幾層, 咁先方便同更容易整形, 簡單d黎講手殘人都識得用呀!
將頭髮分左層次之後就可以開始夾囉~ ghd Platinum Styler 只有一個按鍵, 一按即開, 只需30秒溫度就去到185度, 而且會有音樂提示! 開始時先少少一撮頭髮夾起!
真係好容易, 手殘都唔怕! ghd Platinum 最正既地方係 唔 會 甩 色! 佢有效減少頭髮受損折斷; 減少燙染髮色折損, 而且夾完後頭髮超順滑!!!! 好似岩岩塗左 Hair Oil 美髮油咁!
手殘既我就慢慢夾; Prastice makes perfect 就可以快快夾! 暫時我只學識夾直加髮尾少少曲, 但已經好順眼了, 頭髮滑溜溜唔打結, 形象 Double Up!
等我換番套衫; 化番個靚妝, 自信即刻返晒黎! 有時著斯文衫但扎辮好似怪怪的, 只要少少時間用 ghd Platinum 為頭髮造型, 咁就話都無咁易啦~
而且 Keep 到成日! 朝早用10分鐘時間夾夾夾, 到夜晚都維持到呢個造型!! 以前試過其他 Styler, 唔到3小時就還原頭髮鬆散狀態... 用左 ghd Platinum, 頭髮即時滑溜有光澤, 呢個係我最意想不到! 
暫到此為止, ghd 設有專櫃及airplay blow dry bar, 專業顧問會悉心介紹並造型示範! 遲下再同大家分享我用 Platinum Styler 既不同造型!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言