belif 水份炸彈之抗衰老系列♡

女人最怕咩? 唔怕無得食; 唔係搵唔到個好人家... 最怕係會變老! 及早為肌膚打好底子, 老之嘛, 洗乜怕, 一齊對抗衰老!


我又黎介紹韓國品牌 belif 喔~ 之前去韓國旅行時用上美白保濕系列 (回顧->美白保濕大行動), 今次就介紹緊緻抗衰老產品! belif 所有產品均不含礦物油; 無合成香料; 無合成色素; 不含合成防腐劑及動物有害成分, 適合所有肌膚類型所用!
清潔係最基本既護膚程序既開首, belif Creamy Cleansing Foam Moist 菖蒲溫和滋潤洗面乳, 專為混合性及乾性肌膚而設!
洗面乳係界乎膏狀與乳液之間, 有少少似蝸牛黏液既質地, 而味道係一向 belif 既味道! 
性質溫和既菖蒲溫和滋潤洗面乳, 含肥皂草及苦艾精華, 有豐富維他命C及能去除皮膚毒素!
洗面每日最低限度兩次, 即係早晚! 訓醒一覺之後滿面油光, 梗係要洗乾淨塊面毛啦~ 份量唔需要太多, 大概5毫子份量加少少水響肌膚上打圈, 慢慢就會形成輕微泡沫! 性質極溫和, 因為我唔小心入眼睛都無事, 哈~
洗面最緊要乾淨; 洗完唔會繃緊! 我呢支係 30ml 旅行裝, 岩晒出 Trip 用!

洗完面後就要用上精華液喔 - The True Anti Aging Essence 巴西莓果活力抗衰老精華賦予肌膚豐富水分及營養, 維持水嫩柔滑年輕膚質!
巴西莓果活力抗衰老精華, 以金盞花超保濕精華層及巴西莓果 (Acai) 抗氧化精華層, 組成既革新性雙層 shaking 抗衰老精華液!
金盞花萃取精華具強力保濕及舒緩作用; 而高濃度巴西莓果精華能有效抗氧化, 防止肌膚老化! 巴西莓果活力抗衰老精華賦予肌膚豐富水分及營養, 維持水嫩柔滑年 輕膚質!
嘻~ 唔打開蓋倒出精華液都唔知原來係水狀! 用之前要先搖勻, 倒出就會係乳白色精華水, 輕拍全面按壓至吸收即可! 
我自己都成日食西莓乾同飲巴西莓果汁, 而家仲用埋 The True Anti Aging Essence 巴西莓果活力抗衰老精華, 實行內服外用, 超級抗氧化, 預防衰老!

繼續抗衰老! 跟住就係塗面霜 - De-wrinkle Treatment Cream 山桑子無痕抗皺乳霜!
De-wrinkle Treatment Cream 山桑子無痕抗皺乳霜, 配方含藍莓及蓍草成分, 有改善肌膚彈性及活力, 有助減少面部老化既痕跡!
豐厚質感既 De-wrinkle Treatment Cream 山桑子無痕抗皺乳霜, 單係睇見個名就知有強效撫平細紋及皺紋功能啦!! 
佢同 Aqua Bomb 好唔同, 塗開後有緊緻既感覺, 而且肌膚好似霧化左, 幼紋都淡左! 頸部好易出賣年紀, 所以將山桑子無痕抗皺乳霜塗埋響頸部係需要架!

最後出場仲有兩款產品, 其中一款當晚霜又得; 當睡眠面膜咁用亦得 - First Aid-Overnight Brightening Mask 松露淨白水亮睡眠面膜
First Aid-Overnight Brightening Mask 松露淨白水亮睡眠面膜 最特別之處係成份用上松露! 由松露萃取物配以琥珀; 珍珠; 純金等天然成分, 再加上 Napiers 既美白煉製而成!
First Aid-Overnight Brightening Mask 松露淨白水亮睡眠面膜 同一般睡眠面膜唔同, 因為佢加左d橙黃色既微小珠珠, 有d似蟹籽 xDD
其實我好怕塗睡眠面膜然後訓覺, 因為好怕癡粒粒, 沾到被鋪就唔好啦!! 不過 belif 呢個 First Aid-Overnight Brightening Mask 絕唔粘立, 而且 "蟹籽" (相信係保濕珠珠) 亦會爆開融合, 塗薄薄一層當晚霜咁用就 Fit 晒我!
或者臨訓前半個鐘塗厚厚, 等First Aid-Overnight Brightening Mask 慢慢被肌膚吸收! 粘立感就有少少, 不過可接受!
第二朝訓醒後肌膚無被冷氣吸乾晒, 具延長保濕既功效, 並促進膚色健康白皙, 訓覺都可以有淨白剔透既肌膚!

識我既人都知我係潤唇膏怪魔! 因為我嘴唇好易感到乾燥, 食食下野都要攞支潤唇膏出黎塗... belif 就有個方便甜心既 Lip balm 喔~
Sugar Coat Lip Balm 糖衣水嫩護唇膏 內含維他命 E, 可以減少水分散失; 保護油脂平衡, 修護肌膚; 繁縷保護脆弱又易乾燥既唇部肌膚, 提供大量保濕與柔軟成分!
Sugar Coat Lip Balm 糖衣水嫩護唇膏 細細粒, 貼心設有條掛繩, 可以同鎖鑰包扣埋一齊, 咁就唔怕唔記得帶而無得用啦~

呢幾款產品都非常好用! 洗面膏夠晒溫和, 唔小心入眼都唔會過份刺激; 抗衰老精華我又好 Like, 佢好易被肌膚吸收及滲透; 我唔係十八廿二, 緊緻滋潤既面霜先岩我用... 岩唔岩你用我就唔知啦, 不過你可以到 belif Facebook 或親臨佢地既專櫃 查詢更多: 銅鑼灣時代廣場連卡佛 及金鐘金鐘廊Lab Concept C4


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請及贊助產品˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言