一起身就會敷上黑珍珠眼膜♡GOBDI GOUN Black Pearl Eye Patch


忍唔住要同大家介紹來自韓國既眼膜!!! 小妹較早前收到韓國PR既邀請, 由韓國直送左幾盒眼膜黎比我, 幾款唔同功能既眼膜, 先同大家介紹黑珍珠眼膜 - IL PORCO Collagen Black Pearl Eye Patch 黑珍珠豬皮膠原蛋白眼膜!
我最最最注重就係雙眼, 因為眼部肌膚真係好容易出賣年紀, 眼睛有無神; 黑眼圈; 細紋乾紋等等, 都好影響別人對你既印象!
試諗下, 我地每日有幾多時間比雙眼休息? 一起身就擘大眼, 手機; 電腦/電視等等都係經常接觸, 電子屏幕所發出既光線, 加上周邊環境既變化, 對脆弱既眼部肌膚好容易造成傷害, 黑眼圈; 眼袋; 細紋; 鬆弛下垂等等問題! 
黑連金色既設計包裝帶來一點神秘, 呢個就係韓國品牌 GOBDI GOUN 既 IL PORCO Collagen Black Pearl Eye Patch 黑珍珠豬皮膠原蛋白眼膜! 
非常 Deluxe 既感覺! 黑珍珠成份中氨基酸成份, 有助淨化皮膚, 令皮膚更加白淨, 同時調整新陳代謝, 使皮膚保持透明及彈力感!
話明韓國出品, 黑珍珠眼膜只印有韓文字! 好在 PR 翻譯左部分文字比我作參考 :) 一盒黑珍珠眼膜有60片, 即係30對, 勤力人就一日一對, 剛好一個月就敷完畢!
眼膜中黑珍珠成份提取中胺基酸成份, 及皮膚淨化透明度既專用成份, 有助調節皮膚新陳代謝, 令眼部位置皮膚更亮澤有彈性!
建議用提供既棒棒黎取眼膜! 黑珍珠眼膜含高濃縮提取既膠原蛋白, 豬皮與人體皮膚類似性最高, 易於恢復疲勞; 防止紫外線; 賦予皮膚彈力, 令皮膚保持緊緻有彈力!
呢片就係黑珍珠眼膜啦~ 薄薄既眼膜滿佈閃閃黃金及多種矜貴成份, 包括珍珠萃取物; 人參萃取物; 黃金萃取物; 透明質酸納; 綠茶萃取物; 蘆薈汁萃取物; 魚腥草萃取物; 長葉松針葉萃取物等等!
眼膜我會朝早敷! 一來晚上敷面膜; 二來第二朝起身眼部或會浮腫, 最適宜就係早上敷眼膜啦~ 黑珍珠眼膜非常貼服, 且一敷上眼部就瞬間充滿清涼感, 超舒服! 唯一係腰果型眼膜彎度可以延長, 咁就可以敷晒整個眼底啦~
朝早起身好趕時間架嘛, 嗱嗱聲敷上黑珍珠眼膜, 只需短短十分鐘, 平時諗著咩衫都襯左十分鐘啦, 時間剛剛好架, 嘿~
敷緊眼膜既時候涼浸浸; 敷完都繼續涼浸浸, 眼部肌膚得到充電, 減去浮腫, 眼紋幼紋都覺得淡左呀!! 至於黑眼圈呢, 若果我早訓果晚改善會更覺明顯, 哈~
係咪好想試 GOBDI GOUN IL PORCO Collagen Black Pearl Eye Patch 黑珍珠豬皮膠原蛋白眼膜 呢? 記住like定我facebook page, 隨時會有Giveaway成盒送比你!! 另外兩款我會遲d 同大家分享!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言