我愛巴西莓果♡

一早起身就會先飲兩杯白開水, 有助速進腸胃暢通! 但有陣時真係坐極都未有得去, 搞到個肚漲卜卜, 谷住谷住...好辛苦架嘛! 不過最近我就日日飲巴西莓果汁, 營養豐富高, 有降壓; 安眠; 强化肝臟功能, 亦有助消除疲勞; 舒緩便秘; 提防貧血及抗氧化等作用!


Acai Berry Premium Blend 青春果極緻美顏全效飲, 青春果即巴西莓果, 嚴選自亞馬遜熱帶雨林, 以優良技術保留天然美肌成份, 而且抗氧化能力比石榴; 藍莓更高! 

巴西莓果汁一支946毫升, 其實唔係好多架咋, 因為每日我飲一至兩次, 每次30毫升, 所以唔洗一個月就飲完架啦~

巴西莓果汁主要成份為巴西莓原液; 西印度櫻桃果汁; 濃縮蘋果汁; 瓜拉那提取物; 綠茶提取物; 黃膠原 及 甘蔗汁提取物等等!
全天然配方, 絕無防腐劑, 所以飲用前先搖勻, 然後倒出 30ml 飲用! 內附膠杯仔, 且清晰印有容量!
倒出有少少似西莓既味道, 顏色都同西莓一樣! 每日唔需要飲好多, 最好早上空肚飲30ml!
巴西莓果汁有超級抗氧化功效, 有助增強免疫力; 抑制自由基, 修復損壞細飽; 而且有助防止三高, 降低膽固醇及降血糖; 更有保護眼睛; 最重要既係瘦身之選, 幫助消化及排毒!
若果腸胃無咁好既人, 初初飲巴西莓汁可能會成日想去廁所 (輕微肚瀉便便既跡象), 不過實屬正常! 因為巴西莓果汁有排毒既功效, 可以幫你排走積聚於體內既毒素! 
最好揀朝早空肚飲30ml! 跟住就好快想去便便, 哈~ 排便=排毒, 有醫學研究表示, 人若一天不排便, 留響體內既毒素相當於三包香煙既尼古丁含量 ( X_x ) 排毒積響體內都唔好啦!
講個秘密你知呀, 飲左巴西莓果汁後我日日都好好去廁所, 磅數就唔係減左好多, 但感覺到身體無咁腫脹, 尤其肚腩; 而且面色都好左 (我好易踎低起身見頭暈, 呢個都有所改善)! 

巴西莓果汁於 www.bidcome.com 有售! 

分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言