酵素有咩好?

我地每日既飲食當中未必吸收足夠營養, 家中總會有幾款營養補充品 (例如維他命C)! 最近成日都聽到酵素係好東西, 其實酵素又係乜東東呢?
酵素係一種營養, 缺乏酵素可引致便秘; 肥胖; 失眠等問題! 而酵素響好多國家已經好流行, 利用補充酵素黎增強體質; 減肥; 美容; 抗衰老等等!
酵素響體內扮演住好重要既角色, 可促進腸道健康; 排清宿便毒素; 消耗脂肪以減少脂肪積聚; 增強免疫力, 從而提升體質, 肌膚亦會自然變得剔透年輕, 達到美顏效果!
而呢盒來自韓國既 7 穀酵素, 採用韓國原產 7 大穀物, 包括穀物; 大麥; 大豆; 薏仁; 黑豆; 糯米及黑米, 再配合小球藻; 益生菌; 牛初乳及維他命 B 等多種有益腸道成分, 100% 純天然無添加發酵製成!
7 穀酵素應該點樣食呢? 可以直接放入口; 或者沖水飲用! 我就會空肚或飯前沖一杯7 穀酵素, 有助增加飽肚感, 同時又有助消化! 
7 穀酵素 有少少似燕麥及泥麥, 一盒有30小包; 一日沖一至兩包黎飲用! 用普通開水就可以, 唔洗用太熱既水, 沖幾多份量無乜所謂, 鐘意飲濃d 就沖少d水; 稀d 就沖多d水!
用水沖開後有少少綠茶 Feel; 聞起上黎就飲麥茶或者係煎茶既味道, 飲落口都係, 都幾好飲! 不過呢, 點樣攪拌 7 穀酵素都有沉澱物, 哈~
飯前飲用7穀酵素會增加飽肚感; 增加營養吸收同時又有助消化, 正所謂排清毒素身體好, 排毒排宿便從而減低脂肪積聚, 毒素排走肌膚都會靚d! Daeseng 7穀酵素於萬寧有售 或於Facebook了解更多~


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言