假日休閒風

拖鞋簡直係夏天既必需品! 沿自巴西品牌 Ipanema 有多款不同款式; 圖案既拖鞋, 成了我假日休閒鞋之選!
夏天熱辣辣, 腳指都想抖氣! 而且我揀選呢款 Ipanema 係有 Platform 的啊~ 超正呀! 
Ipanema 有好多款式及顏色選擇, 真係花多眼亂, 由大人到小朋友款式; 由拖鞋到涼鞋, 怎至係圓頭鞋都有!
而我呢, 揀左全店唯一一款有 Platform 既拖鞋款式, 杏色配黑金人字帶! 夏日嘛, 唔要黑沉沉; 但 Platform 款只有黑或杏, 所以我揀選左淺色系既杏色拖鞋~

我呢對 Ipanema 係有接近 4cm 高既 Platform 架, Wakaka! 對鞋高得顯得個人都修長d架!
鞋床印有 Ipanema 字樣且係凹凸面, 行起路上黎無咁易攰! 而人字拖會夾腳指, 夾腳指既硬膠好堅韌, 唔會輕易斷開或爛掉! 
哈~ 對鞋一到手就即著, 所以已經比我著到鞋底烏租晒lu~ 鞋底有壓線可防滑防跣! 而且仲印有 Made In Brazil, 巴西製造架!!

拖鞋唔一定去沙灘先著得! 好似我咁, 周末會著拖鞋周圍走, 悠悠閒周圍逛, 輕鬆寫意自在!

周末最好就係揀一條鬆身連身裙, 配上 Ipanema Platform 人字拖, 隨意得黎又唔會太街坊 Look!


更多 Ipanema 款式可到 尖沙咀 THE ONE Pop-up store (L1樓1B Kiosk) 選購!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請及贊助產品˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥


留言