純笑分享||我是埃及妖后! XD

邊個夠膽蝦我? 我係埃及妖后!
坊間推出左好多 Funny Mask, 繼卡通人物面膜; 動物面膜之後有京劇面膜, 經已笑到我標眼淚!! 而最近 BRTC 都推出 Funny Mask - 古代四大美人面膜, 實行要笑到肚痛!!!
BRTC 推出四款古代美人面膜 Mask Over Mask, 包括中國第一美人之稱楊貴妃面膜 (舒緩潤澤帝妃面膜); 埃及妖后面膜 (保濕緊緻艷后面膜); 韓國清純代表 春香 (亮白保濕純美面膜) 及韓國最美代表黃真伊 (瑩亮緊緻魅惑面膜)!
而我就梗係對埃及妖后最感興趣!! 生於氣候乾燥既埃及妖后, 卻擁有令人羨既水嫩肌膚 (真的嗎??), 不過點都好, 補水鎖水都非常重要!
Mask Over Mask Empress 保濕緊緻艷后面膜, 結合四種紫色既天然植物成份, 包括葡萄; 茄子; 丁香花及堇菜花, 有助舒緩敏感肌, 且有抗衰老功效! 另含馬油; 綠茶萃取等多種保濕成分, 保濕同時為肌膚補充營養, 增加彈性!
面膜佈滿色彩, 而且比普通一般面膜質地厚及硬少少!
Kakaka 乜我呢個埃及妖后咁瘦削既?? 好似撐唔起塊面咁... 同埋, 有少少紙扎公仔 feel 囉 XDD
埃及妖后唔洗敷好耐, 短短10-20分鐘視乎面膜濕潤情度, 6成乾就好拎走面膜啦! 敷完真係水潤左, 而且可以唔洗過水!

另外我仲敷左楊貴妃面膜!
Mask Over Mask Temptation 舒緩潤澤帝妃面膜, 含鳥巢提取物, 有保濕及舒緩作用; 另外仲有漢方成分 黃連根提取及虞美人籽子, 提供營養及保護肌膚! 而BRTC 專利成分 Fermentox Complex 結合糙米; 綠茶及蒲公英, 改善受損肌膚, 回復彈性!
我好怕太多或無乜精華既面膜! 太多就會滴到周圍係; 太少精華既面膜敷左都唔覺有咩效用! 而楊貴妃面膜精華就剛剛好, 雖然係紙面膜, 但都係比一般普通面膜較厚少少及硬少料!
原來古代人係會塗胭脂架, 哈~ 埃及妖后既胭脂位較高; 而楊貴妃就低到過左鼻... 不過胭脂範圍同樣係大 XDD
相比起楊貴妃, 佢既妝容無埃及妖后咁勁, 只係畫左條勁粗眼線者~ 相反埃及妖后就畫晒成個眼蓋, 誇張好多!


仲有韓國清純美人 春香 面膜!
Mask Over Mask Purity 亮白保濕純美面膜, 以打造韓式淨白肌膚為基礎, 集合多種高效美白草本成分, 包括稻草萃取; 玉蟬花萃取; 黃連根提取, 結合多種有機草本成分, 有助改善暗啞肌膚, 塑造白滑亮肌!

最後一款亦係韓國代表 - 黃真伊 面膜!
Mask Over Mask 瑩亮緊緻魅惑面膜, 以韓國最美代表人物 黃真伊 為研發靈感, 配合韓國盛產既人蔘果為主要成分, 另外仲有山茶花及五味子果萃取等, 具修復; 保濕及美白功, 打造韓式水潤光澤肌!
四大美人面膜係一個 Gimmick, 不過又咁, 敷面膜都係想瞬間補濕! 若四個人同時敷美人面膜, 必定爆笑, 嘻哈之選, You seem like fun!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請及贊助產品˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言