連眼都可以用得既B3精華, 爽呀~

BeautyQQ都大讚既 Phyto Lab B3 精華, 我想試好耐架啦!! B5 就聽得多, B3又係乜東東呢?
我手上呢支就係 Phyto Lab 維他命B3精華, 蘊含15% 維他命B3 既水感配方, 係市場同類型產品中濃度最高!
維他命B3精華特別適合內乾外油; 暗粒; 暗瘡; 發炎; 暗啞; 色斑; 泛紅; 敏感等有待改善既膚質, 為皮膚帶黎顯著既療效!
Phyto Lab 維他命B3精華成份包括水; 維他命B3 (Niacinamide); 油橄欖葉精華; 分子釘 (Ceramides); 蝸牛精華; 海藻精華; 蘆薈精華; 透明質酸; 維他命 B5; 維他命E; 納米化膠原蛋白 (Nanometer Collagen Peptide) 等等!
Phyto Lab 維他命B3精華分子超細, 可直達肌底! 而且有助產生抗衰老輔酶, 延緩肌膚衰老; 有助平衡油脂, 減低發炎及抗暗瘡! 可減少黑素體傳播, 令膚色均勻透亮, 從而改善色斑及暗啞等問題!
Phyto Lab 產品不含酒精; 不含香料, 可以話任何肌膚都適合使用! 包裝係我至喜愛既 TestTube 試管樽裝!
維他命B3精華係透明乳白色, 而質地係水狀與乳液之間, 好滑溜, 且延展度高; 滲透亦相當快!
一至兩小泵份量已經好足夠整面! 
維他命 B3精華真係好岩我用! 因為我就係內乾外油既人! 肌膚底層鎖水能力差, 導致肌膚面層唔健康, 間歇性會有暗粒且膚色暗啞等問題!
Phyto Lab 維他命 B3 精華分子極細, 滲透能力強, 而且連眼部幼嫩肌膚都用得! 建議多一個用法, 除左平時用佢做日常保養護膚精華外, 仲可以用佢黎做導入精華! 就係因為佢分子極細, 用埋導入機就更可發揮最強效用! 
我都唔知我屬唔屬於貪心人, 因為我塗精華唔止塗一種 :p 肌底液啦保濕精華啦; 美白精華等等, 但塗太多精華肌膚或會吸收唔切, 但用左 Phyto Lab 差不多兩星期, 而因為佢係一支多用途精華, 其他精華都減少左塗, 加上吸收迅速, 面上既暗瘡/暗粒情況有好轉! 最鐘意佢唔立且滲透能力強, 用精華或面霜前一定先塗上 Phyto Lab!


Phyto Laboratory
Tel: 3493-2032

分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請及贊助產品˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言