基本護膚最緊要 3Step

十年如一日! 我都好想肌膚 Keep 住20歲果陣! 但點先可以 Keep 得住? 其實只需要 3 Step - Clinique 基本護膚三部曲!

Clinique 最出名係乜? 梗係 3Step 啦! 前陣子去左上 Clinique Workshop, 體驗左 Clinique 一系列產品, 但最緊要都係清潔; 清理及滋潤! 



Clinique 創辦人 Dr O 響1968年就非常前瞻性研發出「完美肌膚均可創造」既理念! 最重要既就係基本護膚!
我地單單靠洗面係唔足夠, 每日我地既肌膚/皮膚吸取好多外來物, 從而形成死皮角質, 長久唔清除就會阻塞毛孔, 肌膚問題會慢慢顯露!

當日 Workshop 即場邀請並作示範!
基本護膚三部曲首先清楚! Clinique 因應不同肌膚有不同洗面產品 - 油性; 乾性 及 混合性!
導師先評估客人既肌膚狀態, 從而挑選合適既產品! 而女子屬於混合性所以選取 Mid 洗面啫喱, 先於手部進行示範!
一隻用 Clinique Mid 洗面啫喱; 一隻就乜都無做... 洗完真係白左又滑左! 佢自己都估唔到雙手可以相差咁遠!

雙手做完示範就到面部做示範啦~
Clinique 都有聲波潔面儀, 刷毛分兩部份 - 深入毛孔 及一般清楚! 先將洗面啫喱放於濕潤洗面儀上, 然後用手指頭於刷毛上輕擦, 待有輕微潔面泡泡就可用於面上! 於額頭; 面部四周; 下巴及頸部輕打圈進行清潔 (只需1分鐘)!
跟住就到最關鍵既潔膚水出場! 潔膚水有 1 2 3 4號, 分別適合乾性, 油性; 混合性及暗瘡肌! 佢除左可以進一步清潔肌膚殘餘物外, 仲可以去除老化死皮角質! 
只要一粒棉花球, 於額頭; 鼻哥; 面頰兩邊; 下巴等位置, 每一位置抹一下, 唔好貪心, 唔洗翻抹, 一下就夠! 抹完會就可塗上潤膚露, 有助強化健康膚質, 增強肌膚天然保濕層!
睇完示範當然輪到自己親身體驗啦~ 導師續個為我地評估及了解肌膚狀況, 從而挑選合適既 3Step 比我地!
我係混合油性暗瘡肌, 所以揀選左 Oily Skin Formula 洗面啫喱; Clarifing Lotion #3; 及 Moisturing Gel!
啫喱質地只需加水輕輕打圈就有泡泡, 溫和趕走污垢, 過水後唔繃緊, 而且肌膚感到清涼!
跟住就用上 #3 號水! 分量唔洗多, 一抹就掃走乾枯死皮及多餘油脂, 且能預防暗瘡形成! 
嘩, 抹完係泥黃色架, 証明洗面未夠深入; 一抹就睇到真相, 棉花球係唔講大話架!
最後塗上 Moisturizing Gel 特效爽膚啫喱霜! 最 Suprise 係不含油分且質地清爽唔黏立, 好用喎!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥