瞬間保濕(੭ु•◡•)੭ु⁾⁾即用Sisley Express Flower Gel

你鐘唔鐘意敷面膜?? 
不論係 Paper Mask 定係 Gel Mask, 我都會敷架 :>
最近我就用上 SisleyExpress Flower Gel 瞬間保濕面膜!
Express Flower Gel 瞬間保濕面膜 能瞬間補充肌膚既水份! 蘊含百合及鳶尾花萃取, 可保持皮膚角質層既水份; 而芝麻萃取含豐富亞麻仁油酸及維他命F, 能防止水份流失, 使膚色均勻; 再加上玫瑰精華, 能給予嬌膚清新感覺, 散發天然香氣!
一支牙膏狀 Express Flower Gel 瞬間保濕面膜含 60ml! Gel 狀質地, 推開之後呈透明!l 而且淡淡玫瑰清香, 唔會覺得太濃烈或俗氣, 剛剛好~
敷 Gel Mask 無時限! 
唔洗好似 Paper Mask 咁要教定鬧鐘20或30分鐘... Gel Mask 就係呢度方便!! 佢可以厚敷當 Sleeping Mask; 薄薄塗一層敷5至10分鐘又得!


除左可以迅速補充肌膚既水份之外, 對敏感肌及曬後既人都岩用! Express Flower Gel 有助舒緩痕癢及鎮靜肌膚!
敷左5至10分鐘後就可以洗面! 但 Gel Mask 一般會黏住肌膚, 所以我會用上化妝棉, 濕少少水就可以輕易抹走架啦~ 
我肌膚既鎖水能力比較差, 再加上底層偏乾, 導致面層好容易泛油! 初初塗上 Express Flower Gel, 皮膚會有少少拮, 因為真係太缺水啦 ( ̄ε ̄〃)

但敷多幾次後, 拮感不再, 相信係肌膚肌膚無之前咁乾旱, 補充左水份~^^
肌膚補充足夠水份, 泛油情況得以改善, 毛孔都無咁明顯(=^▽^)ノ☆


分享到此為止, 拜拜~





產品贊助及提供:
- Sisley





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言