MajesticLegon唔一定Girly(●°v°●)​ 」都可以好Vivi Style架~

哇~ 諗都無諗過可以同日本服裝品牌 Majestic Legon 既御用Model田中里奈見面同合照!!!! 開心開心 ^^

嘻嘻!! 事關我之前去左 Majestic Legon x ViVi 造型分享會!! 

是次分享會響 Cafe - Latent Image by Eddie Chan 舉行, 場內佈滿大大細細同影相有關既野, 好靚好特別, 唔知要儲幾耐呢~


講番今次活動先 :p

當然係介紹日系品牌 Majestic Legon 啦!!! 先請黎 田中里奈 出場, 同大家分享下做 Model 既經驗, 同如何擺 pose... 哈~ 原來田中里奈真人好細粒架, 又瘦喎, 所以呢, 做 Model 唔一定要有9尺高架, 我都有潛質架 xDD
好多人都對 Majestic Legon 覺得有少少 Girly, 其實 Majestic Legon 都可以著到好 VIVI Style 架~

夏日唔好再深沉沉啦, 著裙襯波鞋加番頂帽, Young 得黎又有 Sporty 感!!

荷葉袖可以遮肥手臂, 呢件係我 Must have item 之一呀, 呵呵~

黑白格仔簡直就係長興款! 加上今季興短身上衣, 唔好成日都著蓋過 PatPat 既衫啦...

一字膊配A字及膝長裙, 好容易 Carry, 唔洗擔心比人有闊膊頭感覺~


黑色One-piece裙無乜特別咋喎... 特別之處係腰位通窿lace挑花, 好誘人啊~~


輕輕鬆鬆介紹完之後就試玩 自拍神器 - Casio TR35 :D
三人為一組, 用自拍神器影相, 影得靚就有機會贏相機 ^o^
最後就梗係無贏啦, 不過就玩得好開心~

Kakaka, 我第一次用 自拍神器 咋!! 之前見百x匯有得賣, 諗住去試玩下部機啦, Sales 哥哥好串咁話 「無demo機喎! 你買就買, 無得試!」 @@" 試都無得試?! 咁我點知係咪真係咁正先... 


今次既活動我終於都有得試用啦^^ 

我真係唔多識用, 但當日實在太少時間啦... 而且其他人對自拍神器都好似好有認識咁, 我果d自拍實在係醜死鬼(゚д゚lll)

希望下次再有 Casio 既活動會預埋我啦~ 咁我就可以再試玩下麻, 嘿~


活動後我忍唔住去 MajesticLegon 進貢^^

全店好多貨都有七折呀!! 一d都唔貴! 最後買左呢對露趾Platform, 高d個人都修長d :>

分享到此為止, 拜拜~




特別嗚謝活動主辦:
- Majestic Legon

- Vivi

- Casio




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀


chanchechee@gmail.com

留言