星期天的好去處 • IslandEastMarkets@TaikooPlace

星期日係休息日, 你會做d咩? 睇戲? 出海船P? 摘士多啤梨? 同朋友 high tea? Hea?? 
上星期日我就去左 Island East Market!! 


話明 Island East, 當然係響港島區啦~

逢星期日響鰂魚涌太古坊糖廠街都會有 Sunday Markets!



咁岩有西瓜節, 有好多唔同大細; 唔同品種; 圓形長形... 有得買之餘, 仲有鬥快食西瓜比賽添呀 (*^^*)


哈哈! 雙手唔掂得個西瓜, 響無手既情況下鬥快食完! 雖然唔係難, 但會食到成面都係西瓜汁 XD 而獎品就係西瓜一個, 岩晒呢個炎炎夏日!

Island East Market 都幾多野行架, 有機蔬菜水果, 自家製食品/手工藝... 仲有好多其他產品...

其中一個企業係 BeautyHighlight!
其實 BeautyHighlight 係一個網上商店, 主要售賣一d健康; 對人體無傷害既品牌及產品, 例如 trilogy, esse, 所有產品都係直接同經銷商或供應商購入! 絕對唔需要擔心產品既質素/來源!
雖然當日 BeautyHighlight 既地方唔算好大, 但都擺放左好多產品架! 就好似我手呢支防曬噴霧!
Coola 呢支有機防曬噴霧超好用, 一噴就有 SPF30 既防曬, 而且仲有三隻味! 我呢支係果香含羞草味! 直接噴響面都得, 最岩戶外活動, 成日要補防曬就更岩用 :>

潮流興 Detox! 呢9小瓶或者可以幫到你!!
Body Awakening 排毒套裝係是100%純天然既清潔排毒餐, 除左有效促進減肥, 同時提高能量水平, 減少消化系統疾病, 改善皮膚!

來自紐西蘭既天然品牌 Karen Murrell, 不含任何礦物油及動物系材料! 多色選擇而且唔小心食左都對人體無傷害! 

識我既人都知我好鐘意飲野, 淨係水都可以飲成公升 :p Pukka 有好多唔同既茶系列, 有排毒淨化; 健康體重; 增強抗拒力等等! 而我就偏愛檸檬草+薑茶 ( ^ω^ )

BeautyHighlight 仲有好多其他唔同品牌及產品架!!
更多資訊請到 BeautyHighlight.com 或者佢地既 facebook: facebook.com/beautyhighlight



分享到此為止, 拜拜~





特別嗚謝活動邀請:

- BeautyHighlight






▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀


chanchechee@gmail.com

留言