GossipGirl返學啦~(*^^*)~


夠鐘上堂啦!!!!!

齊齊孭書包返學啦~


較早前小妹收到呢個 too cool for school 既書包, 原來書包細細, 內裡有好多乾坤架!


事原我係本年度既 too cool for school GOSSIP GIRL (^-^)y
螢光黃色包包係一個護膚包包, 乜都有!! 洗面; 爽膚; 潤膚... 面膜都有好幾款!!
too cool for school 特意為我寫左 Gossip Girl 護膚計劃書, 而我屬於混合性肌膚, 膚色不均 ( ̄^ ̄) 毛孔粗大 ( ̄^ ̄)ゞ 肌膚容易泛油 ( ̄^ ̄)ゞ 通通都係我既肌膚問題!!
可能好多人都知道基護理, 但亦都可能好多人唔知 :p 正常一般護膚程序: 洗面 -> 爽膚 -> 精華 -> 面霜! 
淨係洗面都有學問架!! 若果係油性肌膚, 咁唔好揀oil類既洗面產品, 油 + 油, 唔生油脂粒就你好彩lu!

所以 too cool for school 就為我準備左以下既護膚產品, 等我既肌膚有進一步既改善 ( ̄▽ ̄)/
以雞蛋為主要成份既 egg mousse soap, 其四無親肌配方, 能深層潔淨而不刺激肌膚, 潔面後肌膚柔滑唔繃緊, 令肌膚達致水油平衡!

Rules of Skincare Hydra 系列, 含有維他命水滴成份, 能充分由內至外保濕肌膚, 同時改善肌膚, 令肌膚變得光亮潤澤!

以南瓜為主要成份既 Pumkin Sleeping Pack, 可以響晚間保濕肌膚, 其木瓜酵素可助去除老化角質; 綠茶萃取及竹樹萃取則可令肌膚更健康!

另外仲有三款面膜!
左邊為 Abracadabra Mask, 係高效抗皺保濕眼膜! 我地成日都望電腦/手機, 雙眼無好好休息就會好易有乾紋/幼紋!
中間為 Egg Cream Mask, 用雞蛋既力量令肌膚注滿水份, 提升肌膚亮澤度!
右邊係 Replenish Hydra V Mask, 有邊個唔想擁有V面? 美白保濕同時緊緻面部輪廓 - V面!

too cool for school 為我解決肌膚問題之外, <護膚計劃書> 仲有日常飲食建議 及肌膚防護小知識! 
遲下再同大家分享我既用後感啦!


分享到此為止, 拜拜~




產品贊助及提供: 
- too cool for school




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言