我愛蝸牛 (●°v°●)​ Endocare SCA50

點解鐘意蝸牛? 
因為滑潺潺既蝸牛黏液有治癒傷口既效用, 對肌膚提供彈性同營養, 係好野黎架!!
Endocare Tensage Ampoulse SCA50 含50% SCA 高濃度活肌修復因子; Tensderm 緊緻因子; Hexapeptides 胜肽; Hydrosyatem In & Out 鎖水系統; Brightening System 亮澤淡斑系統! 能促進骨原增生, 回復彈性, 減少細紋及撫平皺紋! 內含精密鎖水系統, 貫通肌底層水份管道, 表層亮澤, 深層滋潤!
Endocare Tensage Ampoulse SCA50 (我簡稱為蝸牛精華, 蝸精), 來自地中海既蝸牛, 以專利 SCA 生物修復萃取技術抽取蝸牛黏液 (以刺激蝸牛黎提取分泌物)! 蝸牛腺體中既修護液複合體, 含豐富既醣蛋白複合物; 抗氧化劑; 酵素; 礦物質及微量元素!
Endocare Tensage Ampoulse SCA50 一盒十支; 每支份量為2ml, 以透明黃玻璃樽盛裝住!
一支我可以用2~3次, 而我係夜晚先用佢!
要開呢支 Endocare Tensage Ampoulse SCA50 都唔係咁易架!! 
先用個特別開瓶器插響個蓋, 然後就要用上九牛二虎之力, 扭呀扭, 啪! 得左!! 細細既玻璃樽要開真係唔容易! 不過玻璃小瓶可以確保蝸精唔會接觸外界, 新鮮衛生!
Endocare Tensage Ampoulse SCA50 蝸精小瓶終於都開到啦!! 小心瓶口玻璃會界到, 所以隨盒會跟個吱頭 (我唔識點形容呢個吱吱啊 :p ), 可以避免鋒利既瓶口!
蝸精顏色又真係幾似蝸牛黏液, 哈~
蝸牛黏液點都有少少黏, 而且質地少少杰身!
Endocare Tensage Ampoulse SCA50 四重活化細胞修復系統, 特別適用於激光/彩光/微針等療程後使用! 修復受損既肌膚組織, 促進自我癒合既能力! 
為左發揮蝸精最大既功效, 我就選擇導入! 
由內至外; 下至上, 慢慢碌呀碌... 肌膚會有微暖既感覺! 
碌完之後我就搽面霜然後訓覺架啦~ 蝸精已經係精華, 一支搞掂晒 ( ^ ^ )/

碌左幾日, 面既肌膚好似緊緻左, 之前暗瘡遺留落黎既傷口亦都得以修復! 


以我咁慳家既用法, 一盒十支大概用到一個月左右! 
我用淨得番4支咋 (@ ̄ρ ̄@) 用佢黎做急救一流! 做完激光/微針等等treatment, 真係highly recommend你用Endocare Tensage Ampoulse SCA50! 佢除左幫你修復傷損肌膚之餘, 同時為肌膚注入水份然後鎖緊, 滋潤亮澤!


至於響邊度可以買 Endocare 產品呢? 去 www.noos.com.hk 啦!

呢個網站除左買到 Endocare 產品之外, 仲有好多其他 NeoDerm Group 網羅既醫學美容品牌, 包括Bicelle; Bioderma; NeoStrata; SkinMedica 等等... 
網站仲有美麗資訊同用家分享, 係一個互動社交平台! 產品/療程好唔好, 一睇就知啦~


分享到此為止, 拜拜~





產品贊助及提供: 
- Endocare
- NeoDerm





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言