大師級教你化妝 - Sisley 彩妝示範 + 我自己化的妝 :p

前陣子小妹獲邀出席 Sisley Makeup Open Day, 佢地仲特意請黎國際化妝師 Alexandre Colaiani, 利用 Phyto-Lip Twist 植物閃漾唇彩筆及其他產品, 以唔同既化妝技巧, 即席示範兩款妝容!
Alexandre Colaianni 加入 Sisley 成為國際化妝師, 為名人明星; 模特兒; 貴賓及一眾女士教授化妝技巧, 分享如何利用 Sisley 產品提昇自然美, 同時說明具植物修護成分既彩妝品概念!

講番當日先!!
產品介紹當然唔少得! 咪睇 Alexandre 個樣咁惡, 其實好 Funny 架 ~^^ 
(而且仲有少少似 Mr Bean, kaka)
先黎示範 SmokyEye 妝容!!
Alexandre 續個步驟一絲不枸介紹同落筆示範=^^=
先由胭脂響臉旁近耳既位置往眉尾; 臉頰同下巴既位置推開作陰影! 
然後以 Phyto-Ombre Glow 植物亮采眼影 #Silver 及 #Amber 打亮眼蓋並營造層次,令眼妝更富立體感! 
跟住沿著眼睛用 Phyto-Khol Star 植物星亮眼線筆 畫出上揚既黑色眼線及下眼線,令眼部輪廓更深邃!
最後再以 Phyto-Lip Twist 植物閃漾唇彩筆 #Nude 輕鬆勾畫唇部輪廓!
咁就完成呢個 SmokyEye 妝容啦!! 
因為眼係重點, 所以唇唔需要太突出, 如果唔係成個妝容就會 over 左架啦~

跟住就示範烈豔紅唇妝容!!
同樣先以胭脂作陰影提升臉部輪廓!
跟住以 Phyto-Ombre Glow 植物亮采眼影 #Silver 打亮眼蓋, 令眼線營造強烈對比!
再沿著眼睛用 Phyto-Khol Star 植物星亮眼線筆 畫出上揚的黑色眼線, 令眼部輪廓更細長!
最後以 Phyto-Lip Twist 植物閃漾唇彩筆 #Cherry 輕鬆勾畫唇部輪廓!
個個一聽到烈豐紅唇都會卻步, 但 Alexandre 為 blogger 化呢個紅唇妝真係好靚, 自然又唔誇張, 好襯佢添呀~
哈哈!! Alexandre 真係好 Funny~

活動完左之後送左三款化妝好幫手 (^∇^)包括 Phyto-Perfect Eyebrow Liner 植物塑型眉筆; Phyto-Khol Star 植物星亮眼線筆Phyti-Lip Twist 植物閃漾唇彩筆!

Phyto-Khol Star 植物星亮眼線筆
色素內含有閃亮粉末, 令畫出既顏色更亮更閃; 可強調明眸優美形態, 增添立體美感, 同時可改善眼部線條!
Khol Star 筆芯堅硬, 筆咀卻柔軟細緻, 既可畫出完美線條, 同時溫柔呵護幼嫩既眼部肌膚!
我呢款係 #Diamond Black, 而每支眼線筆都有粒 Swarovski 水晶, 盡顯高貴氣質 (心心眼♡♡)

超易畫, 超上色!! 畫左眼線眼大左又精神左, 而且有少少 bling 閃亮感, 唔會咁死實! 

跟住就畫眉啦~~
我條眉都幾弱 /~\ 所以眉筆對我黎講又係 must have item!

Phyto-Perfect Eyebrow Liner 植物塑型眉筆
植物塑型眉筆係高度精準既細緻添妝筆, 筆芯既直徑比一般眉筆細, 可精確地畫出完美效果! 而筆桿另一端配備眉梳, 令塑造眉型時更易隨心所欲, 容易控制! 

我獲得 #Cappuccino 色, 筆桿既顏色與筆芯相同, 容易辨識。


未學識咩眉山眉峰 @@" 所以我只係將條眉填深色左咋!! 
不過好易畫, 而且我呢隻 #Cappuccino 淡淡色, 更自然!

最後就係烈豔紅唇 XDD
Phyto-Lip Twist 植物閃漾唇彩筆
XXL加大號唇彩筆突破傳統唇膏既形象! 
極致既配方為雙唇帶來無比既色彩; 舒適度同光澤感, 突顯唇部輪廓, 勾劃完美櫻唇!
備有6種色調, 由自然到亮麗妝效, 包括: 
#1 NUDE - Soft Beige 柔和裸色
#2 BABY - Tender Pink柔美粉紅
#3 PEACH - Zesty Coral 璀璨珊瑚
#4 PINKY - Luminous Fuchsia Pink 耀眼桃紅
#5 BERRY - Succulent 甜美梅紅
#6 CHERRY - Intense 濃豔鮮紅
我支 Lip-Twist 係 #6 Cherry! 紅唇我未接受到, 不過我搽完紅唇再用紙巾印一印, 隻色我又ok喎!!!
呢期我好鐘意呢個紅唇呢~


分享到此為止, 拜拜~




特別嗚謝活動主辦:

- Sisley




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言