甜蜜 • 優雅 • 著迷 • NUXE 晶亮魅力香水

打開包裝盒就見到優雅精緻既樽裝外形, 琥珀色既玻璃樽, 加上手感已經係好吸引!

從透明玻璃外望, 香水既顏色, 令我特別期望, 到底係咩魅味呢~

NUXE 一直以 植物療法 及芳香療法 為基礎, 選用最優質天氣既材料, 再結合現代既科技, 研製出質地柔滑細膩, 氣味芳香獨特, 能夠令心靈愉快舒暢既護膚新體驗!
我先噴少少響手腕, 等體溫發揮佢獨特既香味! 輕輕一揮手, 已經聞到佢獨特香味! 有少少水果既清香同略略有甜蜜既感覺!
跟住我再噴少少響耳背頸後位置, 更感受到果份果香! 後尾我睇番成份表, 原來真係有水果味架!!

前調係橙花; 佛手柑; 蜜柑! 有清新舒緩; 充滿陽光氣息!
中調係玫瑰; 梔子花; 玉蘭花! 讓人心醉既迷人香氣!
基調係椰奶; 香草! 沉寂清順既特殊香氣, 清香優雅!

果香清新而唔濃烈, 淡淡幽香, 縈繞芬芳, 令人神怡又唔會俗套, 一試著迷!

NUXE Prodigieux Le Parfum 全線莎莎獨家發售!


分享到此為止, 拜拜~



產品贊助及提供:
- NUXE



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言