Mask唔怕多( ̄▽ ̄)SwissVital Stemcell Silk Mask

小好最近收到好多面膜試用(^o^)/ 
正所謂 Mask 唔怕多, 至怕功效唔夠強! 
唔係好押韻添... 哇哈哈~哈~哈!
我今次試用既係 SwissVital Stemcell Silk Mask - 幹細胞天然蠶絲面膜!!
幹細胞面膜係一項嶄新而先進既醫學技術! 從微觀, 響幹細胞分化時會釋放一種生長因數, 生長因數有幫助皮膚細胞啟動再生同修復功能!
獨有專利保濕成分, 可防護肌膚免受高低滲透壓; 乾燥同UV紫外線脫水既壓力, 保持肌膚細胞既水穩定, 並逐漸為各肌膚層補充水分!
一包重量為 25g 既 SwissVital 幹細胞天然蠶絲面膜有三層, 包括白色固定膠原膜; 蠶絲布膜 及 藍色紙膜! 
面膜質料就好似蠶絲般咁薄!
SwissVital 幹細胞天然蠶絲面膜 配合高濃度珍貴精華成份, 充分發揮補濕; 鎖水及深層滋潤肌膚細胞肌膚細胞等效果, 並且有效促進肌膚細胞更新; 打散沉澱色素; 色斑; 美白肌膚, 讓肌膚水凝亮澤; 白晢無瑕!

哈~ 呢D功效我全都需要呀!!!
之前都講過啦,  SwissVital 幹細胞天然蠶絲面膜 有三層, 包括白色固定膠原膜; 蠶絲布膜 及 藍色紙膜! 
先將白色固定膠膜撕除, 然後再敷中間層蠶絲面膜 (最薄果塊), 最後再將後藍色紙膜攞走, 跟住就敷20~30分鐘就得架啦~
 SwissVital 幹細胞天然蠶絲面膜 真係好薄又好貼! 而且眼位鼻位同咀邊都 coverage 左大部份!! 呢個我幾滿意 (o^^o)
試用左兩片, 感覺都ok! 精華唔多, 可能係因為三層式面膜既關係啦~ 至於美白效果/淡化色斑, 我就唔係好覺效果! 反而補濕程度滿意, 不過敷完有少少"立痴痴", 我會再用清水輕輕抹走, 然後再搽我既護膚品!



指點網 FingerShopping 及全線 天使化妝品店 有售!! 
FingerShopping 而家做緊優惠, 原價 $98 而家 $69 咋!! 仲可以響全線 300 間 Circle-K 店取貨及付款添~


分享到此為止, 拜拜~



產品贊助及提供: 
- SwissVital



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言