消滅象腿我用 Collistar!!

個個對瘦都好渴求咁... 不過我都係!!
我唔係肥, 只不過係擁有象腿者 (#` ︿’)
較早前我就去左 Collistar 聚會, 認識呢個獲獎無數既意大利 No 1 纖體專家!!
Collistar 全新推出 高效排水抗脂膠囊, 強效集中分解脂肪, 排走水份, 對抗水腫問題肥胖問題, 幫助血液回流以改善微循環, 重塑纖美身段, 肌膚回復彈性及保濕柔滑!
Collistar 高效排水抗脂膠囊 其中一種主要成份就係咖啡啦~
萃取自未經煶煉既綠咖啡油, 有助分解脂肪; 幫助回復微循環穩定性! 佢亦有保濕; 提升肌膚彈性及抗衰老既功效! 成份仲有七葉素, 佢有效對抗水腫問題; 強化靜脈, 對抗水腫型脂肪團; 幫助血液回流, 改善微循環!
Collistar 係全面而多元化既纖體護理專家, 當然有好多唔同既產品, 針對唔同既纖體需要啦! 有強效消脂系列; 緊緻去紋系列; 纖體瘦身系列 (針對頑固脂肪) 及 重點護理系列!
Kaka, 是但攞起一支上手都係獲獎產品呀 ( ̄▽ ̄) 

當日有分享會, 不過大家掛住傾, 我完全唔記得影相 :p
分享會介紹 Collistar 產品之餘, 仲講下日常生活纖體小秘技; 飲食瘦身... 有野袋落袋~ 嘻! 
仲有產品示範環節!! 
我真你好鐘意個碌碌呀~~ 佢會吸住肌膚, 按摩效果特強!! 所以呢, 配合埋 Collistar 既產品一定事半功倍呀!!
臨走前影番張即影即有... 影得我好靚呀, kaka (自戀ing) XDD

返到屋企我就即刻用 Collistar 高效排水抗脂膠囊!!


原來一樽得14粒架咋! 每粒有4ml, 但都好足夠我兩條腿用架啦!!
膠囊既設計可以有效阻隔水份; 防腐劑同空氣, 而且唔會被受污染! 剪開少少就聞到好香既咖啡味! 唔洗去 coffee shop 吸味啦 xD

膠囊入便就係精華所在, 油性質地, 好容易被皮膚吸收! 用佢黎為雙腳按摩, 一邊嘆住咖啡... 味, 一邊趕走水腫脂肪! 嘿嘿, 建議夜晚沖完涼, 臨訓前用上呢個 Collistar 高效排水抗脂膠囊! 放心喎, 咖啡既香味唔會停留好耐, 所以唔會提神得去邊架咋 :p 按摩完雙腿就訓覺, 訓得特別好~


分享到此為至, 拜拜~




特別嗚謝活動主辦:
- SaSa
- Collistar



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言