六月爸爸大晒ϵ( ^Θ^ )϶特別版肉肉熊盒子登場

嘩~嘩~ 六月係爸爸月, 今期 Glamabox 推出限量版 肉肉熊 盒子呀!! 
肉肉熊係 John Ho 所創造既作品《蜂蜜綠茶》既主人公! 佢覺得人生都只不過係輕輕甜少少苦, 所以特別鐘意飲輕輕甜少少苦既蜂蜜綠茶!

一個個尋找; 相遇; 遺忘; 失去; 不捨既愛的故事, 成了肉肉熊成長路上既經歷... 故事未完, 佢仍然尋找自認為快樂幸福既人生, 或者當中都係大家所經歷既人生!!

呢個就係 肉肉熊 簡介啦!! 更多有關 肉肉熊 既資料: http://www.facebook.com/meatiebear

講番今期限量版 肉肉熊 盒子有d咩先啦~
今期限量版 肉肉熊 盒子有六大品牌八樣產品, 包括:
• Collection 完美修飾遮瑕2合1粉底霜
• Luxe 緊湊型衛生棉條
• Orlane 煥膚舒柔日霜 及 熱能提升緊緻晚霜
• Dermal 達夢海蝸牛至尊版面膜
• Menard BEAUNESS 溫泉礦物健膚精華面膜
• Fresh Line 藍海女神潤膚乳 及 駿馬海神潤膚乳


先黎介紹 Collection 完美修飾遮瑕2合1粉底霜 !!
Collection 呢支完美修飾遮瑕2合1粉底霜蓋頂部附上遮瑕膏連鏡, 方便外出使用! 而粉底霜既遮瑕度高且不含油份, 有助調理均勻整體膚色, 塑造持久長效妝容! 遮瑕膏用以修飾面部瑕疪, 塑造自然完美無瑕妝容! 共有3種色調選擇: #1-白晢; #3-自然; #5-健康


跟住就係 Glamabox 經常合作品牌 - Orlane - 煥膚舒柔日霜熱能提升緊緻晚霜
煥膚舒柔日霜 保護敏感肌膚, 增強肌膚抵抗力及舒緩同繃緊狀態! 早晚取適量塗於肌膚表層, 輕輕按摩至完全吸收, 避免眼部範圍使用!
熱能提升緊緻晚霜 蘊含黑胡椒萃取物, 有效鞏固肌膚底層, 同時提升肌膚於晚間時既更新修護力量, 迅速滋養補濕肌膚, 達至柔滑及提升既功效! 適合晚間使用, 取適量塗於肌膚表層, 輕輕按摩至完全吸收!


Luxe 緊湊型衛生棉條
Luxe Sport Tampon 獨特設計成功地解決左女仕們響週期時既不便同憂慮! Luxe Sport Tampon 特別既短導管設計, 直接把棉條推進體內, 手指與棉條唔會有直接接觸, 減少細菌滋生既機會! 游水; 騎單車等戶外活動更為適合!
em..... 初初仲以後呢盒係乜東東 (o-o) 原來係棉條! 不過我唔用架 @@"


Dermal 達夢海蝸牛至尊版面膜
海蝸牛中既膠原蛋白質; 豐富既精氨酸; 敕氨酸; 牛磺酸; 鈣; 磷; 碘; 鐵; 鋅, 係人體成長既重要物質! 蝸牛加強版可以令皮膚嫩滑, 有防治皮膚衰老; 亮麗美白等功效! 

蝸精係我最鐘意既產品, 蝸精有修復既作用, 好岩我經常生粒粒而爛面既肌膚!

隨盒附上$50現金券, 不過要買滿$200以上Dermal 達夢海蝸牛產品先用得 :p 想要既話就PM我啦!!


Fresh Line 藍海女神潤膚乳 駿馬海神潤膚乳
黃色果包係 駿馬海神潤膚乳 - 含有機牛油果油及有機椰子油; 檸檬及雪松! 可滋潤及軟化肌膚, 有抗氧化作用及保持清新感!
藍色果包係 藍海女神潤膚乳 - 含蘆薈; 葡萄籽油; 佛手柑及薰衣草! 滋潤同軟化肌膚, 提升精力及舒緩疲勞!

我帶佢地返公司當handcream用!! 一包都用到兩日架~ 味道都幾濃烈!


Menard BEAUNESS 溫泉礦物健膚精華面膜
蘊含大量溫泉礦物健膚成份, 包括溫泉礦物精華; 海洋礦物精華及大地植物精華, 能快速滲入肌膚深層發揮平靜力量, 改善表皮角質排列同時注入大量精華及水份, 改善肌膚水油不平衡; 粗糙; 痘痘及粉刺既煩惱, 舒緩外界污染引起的不適, 令肌膚即時回復細緻柔滑, 煥發健康光釆! 

好開心可以試 Menard (^-^) 因為好難得有呢個品牌試用架麻, 嘿~
我好鐘意敷mask! 因為mask可以即時睇到同感受到產品既功效! 我一收到今期 肉肉熊 盒子, 當晚就即刻敷 Menard BEAUNESS 溫泉礦物健膚精華面膜 啦~
真係好難搵到岩自己 size 既 mask :p 左右兩邊又要摺起佢啦~
好鐘意佢鼻位同咀位!! 其實唔洗自行修剪都敷得好岩位, 不過佢少少修改敷更多就更好啦~
跟住我就慢慢嘆 Menard mask~
敷完塊面注滿營養, 肌膚彈下彈下! 好鐘意!

Menard 都有 cash coupon!! 買任何產品滿$500即減$50再送 BEAUNESS mininature 30ml! 想要既話就PM我啦!!



Glamabox 係 Lisa S 同團隊每月為我地準備既禮物盒! 
話你知啦, 其實訂購盒子呢個 idea 響外國係好興架! Around 十零蚊美金左右就有大概4~5樣產品可以試! 而Glamabox 就只需要 HKD 百零蚊左右, 仲有成5~6樣, 其中有d仲可能係貨裝添!! 

詳情可以去佢地網頁再睇detail d~

另外, Glamabox 而家有門市啦, 位於熱鬧又方便既銅鑼灣區, 得閒行過就上去參觀選購啦, 仲有好多其他產品賣架!! Showroom 地址為 銅鑼灣百德新街53號 海德大廈3樓B室

分享到此為止,拜拜~



產品贊助及提供: 
- Glamabox






▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言