今日金價升定跌??

以為我講財經? Nono! 只不過我鐘意 金 者, 嘿嘿~
其實我介紹 ElishaCoy 24K Gold Luxury First Serum - 24K 尊貴純金箔緊緻補水精華液 !

Elishacoy 一直以純天然植物既品牌概念為重心, 採用傳統既大自然原料作為成分再融合尖端既技術配方, 致力研發出最優質既健康高尚護膚產品, 並堅持以天然純淨及舒適作基礎, 為用家帶來百分百呵護肌膚既愉快感覺!

ElishaCoy 雖然係韓國品牌, 不過佢既BB cream卻係第一支成功打入日本市場, 並列為日本最受歡迎BB cream品牌之一!! 

不過我唔係介紹BB cream, 而係 ElishaCoy 24K 尊貴純金箔緊緻補水精華液!

ElishaCoy 24K Gold Luxury First Serum - 24K 尊貴純金箔緊緻補水精華 液蘊含純金箔成分, 能活化肌膚; 促進細胞新陳代謝; 延緩老化, 配合金銀花萃取精華, 有效舒緩及滋潤肌膚; 平衡油分和水分; 提升肌膚亮度及抗皺, 加強其他護膚品既吸收!
一支 165ml 可以用幾耐? 用33日 (^O^)
點解咁肯定? 因為個樽寫住架囉, kaka! 其實係有個用量尺印左響個樽度, 每次份量 5ml !
金箔咁珍貴, 我就唔用化妝棉啦!! 倒落化妝棉咪吸晒d金箔@@"
將金直接放上面好過啦~ 嗱嗱嗱!! 真係有金架!!!!
倒左落手之後就輕輕均勻, 跟住就梗係上面啦!!!
我先先會輕輕按壓, 然後就會用手指彈琴方式, 幫塊面按摩~


一陣就吸收晒啦!!!
ElishaCoy 24K 尊貴純金箔緊緻補水精華液 成份為金箔; 金銀花; 人蔘; 魚子 及 蜂皇漿! 全部都係矜貴成份 ( ̄▽ ̄) 
質地係水狀, 所以更易被肌膚吸收!
呢支 ElishaCoy 24K 尊貴純金箔緊緻補水精華液 係護膚既第一步! 除左可以舒緩並滋潤肌膚, 佢仲可以提升肌膚既透亮度 (係咪d金反光呢ψ(`∇´)ψ 呵呵~)! 
而家我早晚爽膚水之後就用佢! 有陣時豪爽d仲會用佢黎做導入添! 皮膚吸收好左, 搽咩都得啦~ 


分享到此為止, 拜拜~



產品贊助及提供: 
- ElishaCoy




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言