一試愛上♡小黑瓶魅力沒法擋

無錯! 我承認真係好鐘意小黑瓶 - Lancome Genifique 系列!! 
Genifique 系列包括皇牌 
升級版嫩肌活膚精華肌底液冰鑽活膚亮眼肌底液 及 升級版嫩肌活膚眼部精華露!

先講講呢支 Genifique 嫩肌活膚精華肌底液啦, 佢唔係新產品黎架啦!! 
肌底液係護膚既第一步! 除左為肌膚打好基礎之外, 之後搽既精華同面霜仲會更易被吸收添!!
從第一滴開始, 肌膚日漸光滑; 柔軟; 透亮. 僅僅7天, 肌膚煥發青春光彩. 8週後, 10大年輕標誌得到明顯改善 - 細紋; 皺紋; 光澤; 紋理; 緊緻; 均勻膚色; 透白; 彈潤; 飽滿和整體外觀.
最鐘意 Test-tube 樽設計, 而且亦係最值得贊既地方!! 
扭動就開啟!! 一扭, 上便個按鈕就會升起, 唔洗驚吸晒d空氣入去! 扭埋就會閂埋, 無得㩒架!! 呢個設計可以令樽入便既肌底液keep住最佳狀態♡ 而且一扭開蓋精華就會自動抽出, 唔洗再自己㩒㩒㩒. 
爽膚水之後一至兩 bump 就足夠成面! 質地係杰少少既水狀, 輕輕打圈推開按壓, 等掌心既熱力同肌底液更易吸收! 毛孔吸收力好, 面色自然靚, 皮膚亦都健康D啦!


之後我會用上 冰鑽活膚亮眼肌底液
呢個真係無得頂!! 人既手指就算幾輕力都好, 都無呢個 light-pearl 360度環迴冰感導入棒按摩得咁舒服!!

同 Advanced Genifique 嫩肌活膚精華肌底液 質地一樣, 都係杰少少既水狀! 用上呢個 light-pearl, 就算你幾用力都好, 都唔怕會拉且地眼部周圍既肌膚, 因為佢會 360 度郁! 而且冰冰涼涼既感覺, 真係超舒服! 
為眼部按摩, 可以增加血液循環,  減退黑眼圈! 而且配合埋適當既按摩技巧, 想明眸雙眼, 話都無咁易啦!! 我就會碌多d響眼尾, 可以改善下垂眼! 
平時我地搽眼部產品唔洗30秒就搽完, 而呢個 Lancome 冰鑽活膚亮眼肌底液, 因為太舒服既關係, 會唔經唔覺碌左5分鐘都唔知 :p 
睇下睇下! 我只係碌左一邊眼咋!! 直頭連條眉都戚起左呀!! 對眼精靈幾多呀!! 
若果早晚都用佢, 下垂眼都有得救啦, 嘿嘿~

千祈唔好記得搽眼霜!! 因為呢個始終係眼部既肌底液.... 再配合埋 升級版嫩肌活膚眼部精華露, 亮晶晶雙眼仲唔係我!!

呢個升級版嫩肌活膚眼部精華露, 即係眼霜! 我都幾鐘意膏狀既質地~ 
因為用左 light-pearl 按摩眼部周圍, 所以眼霜我會按壓而唔會推 (推會好易出幼紋架!!!)! 
唔知係咪用左眼部既肌底液先, 再用埋同系列既眼霜特別吸收, 而且仲 feel 到緊緻既感覺! 眼皮周圍比一般皮膚更薄弱, 所以要加倍護理!
要有健康既肌膚,除左護膚係第一步之外,Work Life Balance都好重要! 
如果生活成日都日夜顛倒, 再加上經常Junk Food.... 想要靚肌膚都唔輪到你啦! 所以貪靚既我地要好自律架ψ(`∇´)ψ 要靚就唔可以懶! 護膚步驟加多一個, 就可以將之後既產品提升並發揮最好效用, 何樂而不為呢!! Yeah!



分享到此為至, 拜拜~



產品贊助及提供: 
- Lancome



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言