超多精華 • 一用即白 森田納豆美白面膜

納豆!!!!!??!?!? 唔係個個接受到架喎!!!


放心, 唔洗你食納豆, 係試敷呢個納豆面膜, 哈~


iTrial x Wine Tasting event 當日都有得敷mask, 不過就敷手 ( ´ ▽ ` )ノ 左手敷左10分鐘即時白左, 勁呀!!

哈~ 我已經將塊薄薄既mask敷上面! 天羽絲隱形彈力面膜真係好薄, 而且仲好貼面! 不過鼻位同咀唇邊唔夠cover.
面膜精華超多!! 包裝既精華搽埋落頸都仲有好多, 可以搽埋手手腳腳!! 就算敷完果塊面膜都仲可以揸得出精華!!!


早早前我已經敷開森田藥粧既面膜架啦~ 因為貪佢平而且一包入便精華超多!!!! 講真果句, 敷面膜我係為左保濕, 其次先係其他功效 (eg 美白). 而森田呢個納豆面膜, 用上天羽絲隱形彈力面膜, 激薄, 敷上面都唔覺眼塊面膜! 一包真係超多精華!! 敷左20分鐘之後, 精華多到吸唔晒, 仲有好多響塊面度! 包裝既精華搽埋落頸都仲有好多, 可以搽埋手手腳腳, 好好滋潤~ 唯一未夠好就係鼻位同咀唇邊唔夠cover!






分享到此為止, 拜拜~





產品贊助及提供: 
- 森田藥粧





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言