零油分 • 無酒精 • Adjuvant AE Clear Gel

化妝為左掩飾面上既瑕疵, 學萬寧廣告話齋: 「化完妝, 要落妝; 落完妝, 要化妝...」
我今日就要試 Adjuvant AE Clear Gel 潔顏卸妝啫喱!!
Adjuvant 係一個日本美容品牌, 以「電解質」及「糖分」既獨特配方成立既護膚品牌, 以「天然 • 無毒 • 安全 • 高效」為宗旨, 研發一系列不含酒精; 不含礦物油; 不含人造色素及任何化學成分既美容; 護膚及護髮產品!
Adjuvant AE Clear Gel 潔顏卸妝啫喱 係 AE Series 激活緊緻系列其中之一產品! AE 代表 Active 及 Energy, 以指激活肌膚, 賦活細胞再生! 
AE Clear Gel 蘊含PEG-10; 維他命E; 天然海鹽; 葡萄糖等多種高效潔淨保濕成分, 且零油分; 無酒精既溫和配方, 敏感肌都適用! 可以輕鬆卸除防水眼妝及鮮豔唇妝!
AE Clear Gel 卸妝啫喱清爽唔油膩, 零油分; 無酒精, 柔軟滋潤唔會阻塞毛孔! 
我吱五蚊銀咁上下大細既份量, 然後響手掌輕輕搓下, 跟住就塗上面, 卸妝程序開始!!
眼睛唔夠大既我會畫上眼線! 而我多數用上防水眼線液同Mascara! 所以我對 AE Clear Gel 都抱有期望!! 啫喱真係可以卸到妝? 
我先敷一陣眼! Ok 喎, 唔la眼唔葉眼, 而且又唔會眼蒙蒙! 
敷左一陣有d黑免eyeliner, mascara 印左出黎! 
用完 AE Clear Gel 落妝之後, 係咪真係咁乾淨呢? 我再用化妝棉測試!!
化妝棉抹完都係白色架!! 眼既妝完完全全卸走晒啦! 感覺乾淨之餘, 肌膚唔會覺得繃緊!
我平時用開卸妝油落妝, 估唔到卸妝啫喱都有卸妝油既效果! Adjuvant AE Clear Gel 零油分; 無酒精, 肌膚零負擔, 相信敏感肌朋友都適合用佢!


分享到此為止, 拜拜~




產品贊助及提供:  
- Adjuvant





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 

留言